16 sept. 2012

Tag: Primul/Prima

Hey girls!
Am primit un tag de la MakeupbyGeo27, careia vreau sa ii multumesc ca a fost draguta si s-a gandit la mine:). Asadar, eu trebuie sa imi amintesc care au fost produsele pe care le-am folosit in primele intalniri cu machiajul...

Primul fond de ten
Ei bine, stiu doar ca a fost un no-name ce a costat exact 4 lei:)) Era intr-un borcanas, nu se intindea bine, era super parfumat si se cojea pe fata:))

Prima pudra:
Prima mea pudra a fost aceasta de la Miss Sporty (doar ca atunci era putin diferit ambalajul). Spre marea mea surprindere, i-am ramas fidela o lunga perioada de timp si nu e exclus sa o recumpar vreodata.

Primul rimel:
Primul meu rimel a fost acesta cu doua capete de la Golden Rose, tin minte ca nu facea mare lucru inafara de a colora putin genele, iar partea alba era complet nefolositoare.

Primul tus:
Primul tus a fost de la Farmasi, si inca il mai am, deoarece am inceput sa folosesc tus destul de tarziu. 

Prima paleta de farduri:
Cu siguranta a fost de la Ruby Rose:)) Era aproape identica cu cea din imagine, doar ca nu am gasit nicio poza exact cu paleta pe care am avut-o eu.

Primul ruj:
A fost tot Ruby Rose, o nuanta suspecta de roz, ce mirosea asa cum miroseau toate rujurile acum cativa ani.

Primul gloss:
Ma amuz teribil cand imi amintesc de aceste gloss-uri, deoarece eram obsedata de ele:)) Primul a fost unul pe portocaliu, ma dadeam intr-una cu el si eram tare mandra ca am gloss, desi nu facea nimic bun:))

Primul balsam de buze:
Exact acesta a fost primul meu balsam de buze, bineinteles ca eram foarte incantata de el si il foloseam indiferent daca aveam nevoie sau nu:))

Prima oja:
Prima mea oja a fost una alba de la Farmec, dar evident ca ambalajul era diferit fata de poza:)

Primul blush:
Nu imi mai amintesc...

Primul dermatograf:
Primul meu dermatograf a fost de la Miss Sporty si pot sa spun ca a fost destul de bunicel:)

Primul parfum
Tin minte ca era unul de la Avon, pentru copii, dar nu tin minte denumirea:)

A fost un adevarat exercitiu de memorie acest tag, pentru ca mi-a luat ceva timp sa imi amintesc ce produse am folosit in "tinerete":)) Va invit sa preluati acest tag daca doriti, mi-ar placea sa stiu ce produse ati folosit la inceput, cand nu aveati atatea cunostinte in acest domeniu.Va pup dulce!

P.S: Acum ma puteti gasi si pe Facebook, am pus un like box sus, in partea dreapta. 

2 comentarii:

  1. Am mai citit tag-uri de genul si majoritatea fetelor spuneau ca primul creion dermatograf a fost de la Ada,am fost placut surprinsa sa vad ca tu ai folosit altceva.Si al meu tot de la Ada a fost!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am observat si eu ca majoritatea au folosit prima data creion Ada:*

      Ștergere