1 sept. 2012

Noul catalog Lady's (1)

Hey girls!
Ieri a ajuns la mine noul catalog de la Lady's, l-am studiat atent aseara si am vazut ca sunt ceva noutati, dar si reduceri:X, asa ca vreau sa va arat si voua ce mi-a atras atentia in mod deosebit:

(Oferta este valabila in perioada 4 septembrie-15 octombrie)

Gama de ingrijire Bio se extinde cu 3 creme pentru maini si unghii, sunt la reducere si costa doar 
4, 25 lei/bucata.

 A aparut o noua gama de ingrijire ce contine lapte de capra. Pe mine ma tenteaza balsamul regenerant pentru par deteriorat

 Avem si 3 masti noi pentru par, la pretul de 14,71 lei/bucata (reducere 20%)





 Am observat si cateva bijuterii frumoase care mi-au atras atentia, dar daca va intereseaza si pe voi as zice sa va grabiti deoarece accesoriile sunt mereu in stoc limitat si va spun din propria experienta ca se termina foarte repede...

 Mi se par dragute si aceste cordelute, cred ca pot sa inveseleasca cu succes orice tinuta...

 Reduceri semnificative la fondul de ten;)

 Oferta draguta (chiar foarte draguta) avem si la sapunul cu burete:)

 Sapunurile cu glicerina vi le recomand cu multa incredere, sunt foarte bune 
(va spune asta o persoana foaaarte pretentioasa cand vine vorba de sapunuri)


 Si gentutele sunt la pret redus, merita sa aruncati o privire:)

 Intotdeauna sa studiati cu mare atentie ultimele pagini ale catalogului deoarece aici gasiti mereu reduceri foarte mari

 Am mai primit si doua pliante cu ceva oferte in stoc limitat

 Pe portofelul acesta am pus ochii:X Doar stiti cat sunt de obsedata de animal print:X



Dupa cum vedeti, si la Lady's puteti gasi oja care se crapa, plus ca acum au si ceva abtibilduri simpatice;;)

Puteti sa va comandati produsele acestea (si multe altele) daca va inscrieti ca reprezentant completand acest formular. Pentru inceput puteti sa comandati un catalog gratuit si apoi, daca v-ati convins, puteti sa plasati comezi.


Pe voi ce va tenteaza sa va comandati din acest catalog?

Va pup dulce!

6 comentarii:

  1. Eu inca nu am primit catalogul...il astept sa imi vina si sa ma bucur de el:D... din cate stiu eu numai cei inscrisi beneficiaza de catalog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa primesti catalogul, trebuie sa il comanzi, chiar daca esti inscrisa ca reprezentant (o singura bucata nu te costa nimic). Catalogul il mai poti comanda si daca nu ai mai plasat comezi la ei, ca sa ai timp sa il studiezi si sa te hotarasti daca vrei sa comanzi.:*

      Ștergere
  2. am comandat si astept sa vina prin posta sau curier. :*

    RăspundețiȘtergere