7 sept. 2012

Autumn wishlist

Hey girls!
Dupa cum o sa vedeti, lista mea de dorinte pentru aceasta toamna nu este prea mare, deoarece vara aceasta am fost foarte norocoasa si mi-am cumparat cam tot ce mi-am dorit. Asadar, au ramas doar cateva lucrusoare pe care mi le-as dori in aceasta toamna frumoasa:

Paleta Sleek "Monaco"
Sincer va spun ca toate paletele Sleek mi se par frumoase, dar oricat am cautat nu am gasit una care sa imi atraga atentia mai tare ca "Monaco". Mi se par superbe culorile si as fi cea mai fericita sa o am!

Gene false "Red Cherry"
Imi trebuie macar o pereche, clar!!!

Creion NYX jumbo (milk)
Stiu cat e de laudat acest creion si chiar am nevoie de o baza care sa intensifice fardurile de pleoape.

Botine
Am nevoie de o pereche de botine in aceasta toamna, pana acum nu eram sigura de model, dar dupa ce am vazut pufoseniile aceastea m-am hotarat (desi as prefera alta culoare)

Leather jacket
Sunt innebunita dupa acest gen de jachete, iar una neagra chiar nu am in garderoba:)

Voi ce va doriti sa va cumparati in aceasta toamna?

Va pup dulce!

4 comentarii: