2 sept. 2012

Favoritele lunii august

Hey girls!
Chiar e timpul sa postez favoritele lunii august??? Parca a trecut prea repede...Well, priviti ce am folosit cel mai mult in luna care tocmai a trecut (prea repede totusi...):


Gloss Essence (pink dragonfruit)
 Un timp am facut pauza de la gloss-uri si acum mi s-a facut dor de ele:)) Imi place pentru ca straluceste frumos, confera buzelor putina culoare si miroase demential:)

Oja Gabrini (385)
 O perioada am fugit de roz, dar acum mi s-a facut din nou dor...iar oja aceasta este 100% pe placul meu:)

Fard de pleoape Kiko (112)
 L-am cumparat vara trecuta din Spania, atunci l-am folosit destul de putin, dar acum i-am acordat din nou atentie deoarece mi se pare o culoare foarte potrivita pentru vara

Parfum "Miami Party" Avon
 Parerea mea este ca acest parfum miroase a vara:X Imi place ca nu e foarte puternic deoarece vara mereu am incercat sa port un parfum mai lejer, sunt convinsa ca la toamna cand o sa fiu nostalgica o sa il folosesc din nou:))

Perle iluminatoare Avon
 Le aveam de ceva timp, dar abia acum am constatat ca imi plac:))

Deodorant "Mystic Moments" Fa
 Nu l-am folosit pe post de antiperspirant deoarece nu face fata, dar l-am aplicat cand doream ceva mai light decat un parfum...si miroase extrem de bine:)

Lotiune de corp "Bond Girl" Avon
 Nu imi ajung cuvintele sa va spun cat de mult imi place aceasta lotiune de corp...are un miros foarte puternic, atunci cand o folosesc nu mai am nevoie de parfum, iar mirosul ei persista aproape o zi intreaga. Am folosit-o destul de mult vara aceasta, deoarece are o consistenta lejera si se absoarbe foarte rapid in piele.


 Voi ce produse ati folosit in luna august?
Va pup dulce!

2 comentarii:

  1. Saluty :)! Coincidenta face ca si mie imi place luciul de buze de la essence. Cum spui si tu are um miros demential. Este incolor dar arata atat de placut pe buze. Nu este precum celelalte luciuri de buze care incep sa devina greoaie dupa o anumita perioada. Daca ai standuri essence in orasul tau incearca si luciurile de buzele XXL Nudes. Calitate la pret mic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Da, este super luciul:X Ms de idee, o sa le incerc cu prima ocazie. pupici:*

      Ștergere