27 oct. 2014

Top 10: Pulovere

Cand am simtit cat a fost de frig in ultimele zile, am inceput sa imi scot mai la suprafata hainele groase din dulap si, totodata, am inceput sa ma uit prin magazinele online dupa haine care se potrivesc cu toamna aceasta atat de friguroasa (sper totusi ca o sa mai avem parte si de zile mai calduroase). 

Primul lucru la care m-am gandit au fost puloverele. Sunt calduroase, frumoase, confortabile, tot ce vrem! Evident, am gasit 10 modele deosebite, pe care vreau sa vi le arat si voua:


Pulover Broadway vernil
(aici

Pulover roz
(aici

Pulover gri 
(aici)

Pulover Desigual negru
(aici)

Pulover cu paiete si maneca fluture 
(aici)

Pulover gri 
(aici)

Pulover Review violet inchis 
(aici)

Pulover Broadway 
(aici)

Pulover Medicine animal print
(aici)

Pulover Medicine
(aici)

Spor la cumparaturi!
Va pup dulce!

6 comentarii: