11 oct. 2014

Cosmetice naturale manufacturate Marillys


Daca in urma cu cativa ani, nu studiam prea mult eticheta produselor cosmetice pe care le cumparam si nici nu ma gandeam la efectele negative pe care le pot cauza ingredientele deloc prietenoase cu pielea noastra, acum, dupa ce am mai avut ocazia de a folosi produse naturale, sunt mult mai atenta la ingrediente decat la ceea ce promite produsul respectiv ca va face.

Recent am descoperit Marillys, un magazin online cu cosmetice naturale manufacturate, de unde putem achizitiona produse cosmetice de calitate, la un pret foarte accesibil. Nici nu a trebuit sa ma uit prea mult pe site, pentru ca prima data am remarcat sapunurile lor si, citind ingredientele care se gasesc in aceste sapunuri (ulei de ricin, laptisor de matca, ulei de masline, etc), mi-am dat seama cat de bine mi-ar prinde mie un astfel de sapun care, cu siguranta, nu mi-ar usca pielea, asa cum patesc deseori cu produsele din comert.


Produsele comercializate de Marillys ne ofera o multime de avantaje, cum ar fi: lipsa aluminiului si a altor substante daunatoare din deodorante, lipsa parfumurilor sau a conservantilor sintetici, existenta ingredientelor naturale (unt de shea, ulei de migdale dulci, ulei de masline, etc), produsele sunt calitative, realizate din ingrediente atent selectionate. 

Totodata, produsele Marillys nu sunt doar calitative, ci sunt si prezentate intr-o forma eleganta si ambalate frumos, putand fi astfel cadouri ideale pentru cei dragi. Cateodata, cand trebuie sa oferim un cadou, pur si simplu suntem in pana de idei...dar, oferind produse cosmetice naturale, aratam ca tinem la sanatatea celor dragi, alegand pentru ei ceva nu numai frumos, ci si sanatos.

Eu as alege cosmeticele naturale deoarece efectele lor benefice sunt vizibile in timp si imi doresc ca tenul si pielea mea sa arate bine multi ani de acum incolo...si sa fim seriosi, cine nu isi doreste asta? Vreau sa va mai spun ca sunt o mare fana a untului de shea si sunt atenta sa se regaseasca in cat mai multe produse pe care le folosesc, iar beneficiile sale sunt multiple: trateaza pielea uscata, petele rosii, decolorarile pielii, cicatricile si ridurile, confera elasticitate pielii si hidrateaza intensiv...iar Marillys ni-l ofera in stare pura, nealterata...ce poate fi mai minunat de atat?



Va recomand produsele naturale Marillys deoarece sunt realizate atent, din ingrediete naturale si sanatoase pentru noi, iar daca aruncati o privire pe site, cu siguranta o sa gasiti ceva care va place si vi se potriveste. Acum, ca este tot mai frig afara si buzele noastre au nevoie de ceva cat mai hidratant, va recomand balsamurile de buze, care costa doar 8 lei si hidrateaza pielea sensibila a buzelor, ferind-o de factorii de mediu daunatori. De asemenea, va recomand sa va uitati si la cremele de maini pentru ca, dupa cum bine stim, mainile devin foarte sensibile de cand incepe sa fie mai frig afara, iar o crema buna le poate mentine fine si hidratate.

Asadar...spor la cumparaturi!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu