31 oct. 2014

10 produse ideale pentru sezonul rece

Ideea de a scrie aceasta postare mi-a venit aseara cand ma intorceam de la facultate si afara era un frig de toata frumusetea...imediat m-am gandit ca in sezonul rece trebuie sa avem mai multa grija in ceea ce priveste hidratarea tenului si, bineinteles, trebuie sa ne verificam daca produsele pe care le folosim momentan sunt suficient de puternice in lupta cu frigul.

Asadar, astazi va voi prezenta cateva produse pe care eu le folosesc constant cand simt ca se raceste afara...sunt niste produse bune, care nu m-au dezamagit niciodata, si de a caror eficienta m-am convins in timp. Exceptie face doar primul produs din lista, pe care inca nu l-am folosit, dar zilele urmatoare voi da fuguta pana la DM sa mi-l cumpar:



1.Maybelline Baby Lips balsam de buze (il gasiti aici)
Spre marea mea rusine, inca nu am incercat acest produs (care a facut furori din cate vad peste tot pe internet), dar in zilele urmatoare va fi al meu!!! :)) Oricum, ideea e ca buzele trebuie hidratate cat mai bine cand e frig afara, daca nu vrem sa ne trezim cu ele uscate si crapate. 

2. L'Oreal Sublime Soft lapte demachiant ten normal/mixt (il gasiti aici)
Imi place foarte mult acest demachiant de la L'Oreal, l-am cumparat de mai multe ori si apreciez faptul ca este fin, curata foarte bine machiajul si este bland cu tenul.

3.Bioten lotiune tonica ten normal/mixt (o gasiti aici)
In sezonul rece trebuie, cu siguranta, sa alegem o lotiune tonica blanda, care sa nu irite sau usuce tenul. Ei bine, aceasta lotiune de la Bioten are toate calitatile necesare. Am cumparat-o de multe ori, si cu siguranta o voi recumpara in continuare.



4. Nivea crema pentru uz general (o gasiti aici)
Poate va intrebati cum de va recomand tocmai o crema asa de banala...ei bine, eu o folosesc de fiecare daca cand imi simt pielea uscata (buze, fata, calcaie, etc) si mereu da rezultate. Plus ca este minunata cand plecam undeva, daca nu vrem sa ne luam tot arsenalul de creme la noi (pt corp, maini, buze), o luam doar pe aceasta si am rezolvat problema.

5.Avon Skin So Soft lotiune de corp cu ulei de argan (o gasiti aici)
Si pielea de pe corp trebuie hidratata in sezonul rece, iar Skin So Soft este una dintre gamele mele preferate de la Avon. Cremele lor de corp sunt tare bune si hidratante.

6.Nivea Diamond Touch creme oil gel de dus (il gasiti aici)
Imi place sa folosesc geluri de dus cat mai hidratante, ca sa nu ma simt vinovata daca cumva nu am chef sa folosesc in ziua respectiva crema de corp :))



7.Avon ulei de corp cu particule stralucitoare (il gasiti aici)
Si acest produs din gama Skin So Soft de la Avon imi place, este hidratant si usor de aplicat datorita pulverizatorului...si pe langa hidratare, confera si stralucire pielii.

 8.Farmec crema de maini cu glicerina (o gasiti aici)
Oricate creme as incerca pe parcursul anului, cand vine frigul, tot la crema cu glicerina de la Farmec ma intorc...

9.Avon Advance Techniques tratament pentru par cu ulei de argan (il gasiti aici)
Nici parul nu trebuie neglijat cand e frig afara. Mie personal imi place mult acest tratament cu ulei de argan, hidrateaza varfurile si miroase foarte placut.


10.Ulei de migdale dulci (il gasiti aici)
Am lasat la urma acest produs, deoarece este preferatul meu in materie de hidratare. "Uleiul de migdale este un ulei fin, hranitor, bun emoilent pentru orice tip de piele in special pentru cea uscata, sensibila sau fragila, ideal pentru masaj corporal sau facial. Poseda proprietati regenerante si calmante.  

Uleiul de migdale este astazi unul din cele mai populare uleiuri vegetale, emolient natural recomandat pentru toate tipurile de piele. Pentru ca se absoarbe rapid in piele reprezinta o buna baza pentru masaj si este purtator de ingrediente active ale uleiurilor esentiale şi diversele ingrediente cosmetice." (sursa)


Voi ce produse folositi in sezonul rece?
Va pup dulce!

4 comentarii:

  1. Ai facut niste alegeri foarte bune. Ai mare dreptate cu crema Nivea, e multifunctionala si mereu da rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ca e o idee buna de postare! si eu tre sa iau baby lips, sa vedem ce e de capul lui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa sa vad ce produse alegi pentru sezonul rece...pupici :*

      Ștergere