17 oct. 2014

NOTD: Eyes In The Dark

Ador Halloween-ul!!! Tocmai de aceea, inca de la inceputul lunii octombrie, incep sa urmaresc tutoriale cu machiaje speciale pe Youtube si arunc cate o privire peste tot felul de poze cu unghiute frumos realizate pentru aceasta sarbatoare.  

Cu toate ca mi-am propus sa fac postari legate de Halloween chiar de pe la inceputul lunii, se vede ca abia acum reusesc sa va prezint prima postare de acest gen...dar o sa incerc sa recuperez cat pot pana la sfarsitul lunii!!! Asadar, astazi am realizat o manichiura simpatica, ideala pentru Halloween...si ce imi place mie la aceasta manichiura e faptul ca se realizeaza foarte usor, fara sa fie nevoie de prea multe oje sau de instrumente speciale (daca nu aveti instrument pentru realizat puncte, puteti linistite sa folositi coada de la o pensula de machiaj, o agrafa bobby pin, un betisor pentru cuticule...ce va place voua!)









Anul trecut am realizat o singura manichiura pentru Halloween, pe care puteti sa o vedeti aici
Va pup dulce!

6 comentarii: