10 mai 2014

Review: Produse testate Organic Baby

In urma cu ceva timp m-am inscris in programul de testare OrganicBaby. Mi-am ales doua produse pe care le-am primit in luna aprilie, iar acum ca mi-am format o parere despre ele, e timpul sa va povestesc si voua cat de mult mi-au placut.

Exfoliant de fata cu fructe - Green People



Ce spun ei:


Cantitate:50 ml 
Un exfoliant natural si eficient pentru un ten curat si radios. Contine mandarine, caise si morcovi organici
Ofera:
- Indeparteaza celulele moarte si impuritatile pentru un ten stralucitor
- Catifeleaza pielea si hidrateaza
- Aroma delicioasa, usoara din ingrediente naturale
Acest produs natural nu contine parabeni, lanolina, alcool etil, parfum, petrochimicale, ftalati si coloranti pentru a va oferi ce e mai bun din natura.

Se aplica pe pielea curata, uscata cu miscari usoare, circulare. Clatiti cu apa calduta si la sfarsit cu apa rece. Se foloseste o data sau de doua ori pe saptamana.

Ingrediente: aloe vera*, ulei de palmier*, alcool cetearil, ulei de floarea soarelui*, samburi de caise, glucozida cetearil, ulei de canepa*, ulei de masline*, stearat gliceril, ulei de jojoba*, extract de rozmarin*, ulei de levantica*, ulei de mandarine*, ulei de bergamota*, ulei de lamiae*, apa de flori de hamamelis*, extract de nalba*, fenoxietanol, acid benzoic, acid dehidroacetic, d-limonene*, linalool*, citral*, geraniol* (sursa)


90,2% ingredient certificate organic

Ce spun eu:

Mi-a placut tare mult acest exfoliant si l-am ales tocmai pentru faptul ca aveam nevoie de un produs de acest gen de calitate. In primul rand, mi-a placut ambalajul, deoarece este igienic, fiind in tub. 

In al doilea rand i-am remarcat mirosul: placut, fructat si discret. Particulele exfoliante sunt mici, insa suficient de dure incat sa exfolieze bine, fara sa irite tenul. Mi-a placut si consistenta cremoasa a produsului si faptul ca dupa folosire nu imi simteam pielea uscata si intinsa cum am mai simtit-o altadata cand am folosit alte produse exfoliante. 

Asadar, as putea spune ca acesta este un exfoliant eficient, dar bland cu pielea noastra. Are 50 de grame, suficient pentru un produs de acest gen, iar pretul este de 59 de lei.

In concluzie, sunt foarte multumita de acest produs si chiar vi-l recomand. Dupa ce l-am folosit de cateva ori as putea sa spun ca e potrivit pentru toate tipurile de ten. Il gasiti aici.


Strugurel de buze organic - Essential Care


Ce spun ei:


Cantitate: 4.5 g 
Protectie si ingrijire organica pentru buze in toate anotimpurile. Certificat organic Soil Assoication. 100% organic. Un amestec hranitor si aromat de ceara de albine, unt de shea, ulei de cocos si ulei esential de portocale care hidrateaza, reface si protejeza buzele in toate anotimpurile. Ofera finete si stralucire si se poate purta si sub rujul de buze.

Se recomanda:
- pt toate tipurile de piele
- pt prevenirea buzelor crapate
- pt hidratarea zilnica a buzelor
- ca gloss de buze (de sine statator sau ca baza pt ruj)

Ingrediente principale:
- ulei din nuca de cocos - bogat in vitamine si hidratant
- ulei de ricin - previne deshidratarea, dar lasa pielea sa respire
- galbenele - vindeca si calmeaza
- unt de shea - hidrateaza si protejeaza, conferind pielii o textura fina, catifelata
- ulei esential de portocala - delicios :)

Essential Care este o gama avangradista de produse cu adevarat organice, fabricate manual cu uleiuri esentiale pure si plante crescute biodinamic. Formulate mai ales pentru pielea sensibila si predispusa la alergii pentru intrega familie. Essential Care a formulat primul sampon certificat organic de Soil Association.

Ingrediente: *unt de shea, * ulei de ricin,*ceara de albine, * ulei de cocos, * galbenele, * rozmarin, * portocale, limonene (din ulei de portocal)

* crescute si produse organic, certificat de Soil Association (sursa)


Ce spun eu:

Imi pare foarte bine ca am ales si acest produs pentru a-l testa deoarece nu m-a dezamagit deloc. Miroase foarte bine si discret, a portocale. 

Ambalajul este simplu si practic. Este hidratant, fara sa fie foarte gras, iar cel mai mult mi-a placut faptul ca nu se prea simte pe buze. Totodata, confera un luciu discret si poate fi folosit si ca baza pentru rujurile mai uscate.

Am fost tare incantata cand am vazut ca are in compozitie unt de shea si ulei de ricin. Acum, dupa ce l-am tot folosit de cateva ori pe zi, pot sa spun ca nu am mai avut probleme cu buze uscate sau crapate.

In concluzie, este un produs de calitate, pe care vi-l recomand daca va doriti un balsam de buze hidrantat si cu un miros fresh de portocale. Il gasiti aici.

2 comentarii:

  1. Le-as incerca pe ambele. Multumim pentru pareri. :*
    Te-am nominalizat aici: http://miss-lorrie.blogspot.ro/2014/05/liebster-award-2.html#disqus_thread

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita incercate, sunt foarte bune! Multumesc pentru nominalizare :* Voi raspunde zilele acestea :*

    RăspundețiȘtergere