17 mai 2014

15 ani de Danone

In data de 15 mai, Danone a implinit 15 ani de la primul iaurt Danone produs in Romania. In toti acesti ani au reusit sa se mentina cu succes pe piata, reinventandu-se cu fiecare produs nou lansat.

Imi amintesc si acum cat de mult imi placeau iaurturile Danonino cand eram mica. Eram incantata de gustul lor fructat si cel mai mult imi placea sa le transform in inghetata...eram nerabdatoare si verificam congelatorul din 5 in 5 minute sa vad daca au inghetat.

Intre timp am crescut si am devenit interesata de hrana sanatoasa, motiv pentru care, de multe ori am savurat iaurturile lor cu cereale. Acum apreciez tare mult Activia Mic Dejun si nu ezit sa apelez la el de fiecare data cand vreau un mic-dejun rapid, gustos si satios.


Asadar, cu ocazia aniversarii Danone, prin intermediul campaniei Blogal Initiative, avem ocazia sa ne expunem parerea despre nou relansatul site www.danone.ro. Din punctul meu de vedere, site-ul arata bine, iar culorile si fonturile folosite sunt placute si totodata simple. Apreciez faptul ca site-ul se incarca usor si rapid, fara sa se blocheze. Cel mai mult mi-a placut categoria "Calitatea Danone", unde este explicat totul despre producerea unui iaurt de calitate. In aceasta categorie gasim articole pline de informatii utile si interesante, prezentate cu multa atentie.

Consider ca niste sondaje de opinie pentru clientii Danone ar fi bine-venite pe noul site, astfel mentinandu-se mai stransa legatura dintre clienti si producatori.


Nu pot sa inchei aceasta postare fara sa urez un sincer "La multi ani" echipei Danone...si la cat mai multe iaurturi noi si delicioase!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu