11 feb. 2012

Tag:Pacatele mortale ale frumusetii

Hey girls!
Am citit acest tag la Anda Zelenca, mi-a placut si m-am gandit ca ar fi dragut sa il preiau si eu:)

1. Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?
Cel mai ieftin-am un ruj no name care a costat doar 4 lei, dar care imi place foarte mult:)
Cel mai scump-o crema pentru picioare de la Derma (natural bodycare).


2.Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?
Balsamul pentru buze de la Nivea...il iubesc din toate punctele de vedere, dar nu hidrateaza cum trebuie...
Produs greu de gasit...servetele matifiante (pe vremea cand nu auzisem de Elf).


3. Pofta - Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?
Untul de corp de la Fennel cu avocado si ulei de masline:X Tot a pepene mi se pare ca miroase=p~


4.Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Crema emolienta pentru calcaie.


5.Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?
Corectorul cu siguranta:)


6.Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?
Simtul umorului (si aici ma refer la umor de calitate, nu la maimutareli)...si bineinteles - o minte deschisa si lipsita de prejudecati:)


7.Invidie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?
Palete de farduri si parfumuri:X


Dau tag'ul mai departe catre toate fetele care doresc sa il faca. Si in plus de asta sunt foarte curioasa sa citesc si raspunsurile voastre, asa ca lasati un link sau raspundeti la intrebari in sectiunea de comentarii. Va pup!


(Vara, vara...unde esti???) :))



                                                                                    O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu