13 feb. 2012

Putin shopping...

Hey girls!
Cum e vremea pe la voi? Pe mine personal ma ingrozeste zapada aceasta, ninge in continuu si nu da semne ca ar vrea sa se opreasca prea curand. I miss summer...:(

Zilele trecute mi-a ajuns ultima comanda de la Avon din campania 02/2012. Nu mi-am comandat foarte multe, am incercat sa ma limitez pe cat posibil...inafara de asta mi-am mai cumparat o pudra matifianta de la Miss Sporty si o pereche de cercei (desi cu putin timp in urma mi-am promis sa nu imi mai cumpar cercei pentru ca am prea multi...well, I'm a girl:)) )
*Am incercat mai multe geluri de dus de la Senses, dar ca acesta nu mi-a placut niciunul:X E a doua oara ca il am si nu ma mai satur de mirosul lui:X

*Servetelele matifiante...sunt bune, dar nu grozave:) Cand am fost azi-vara in Spania mi-am cumparat de acolo de la alta firma, cam la acelasi pret, dar muuult mai bune. Totusi decat deloc, ma multumesc si cu acestea:)

Si acum rujul:) A fost o oferta foarte buna in campania 2, la orice produs achizitionat puteai sa comanzi rujul cu doar 5,9 lei. Asa ca mi-am luat nuanta aceasta deoarece ma tenta de ceva vreme sa incerc un mov pentru buze.



...Si acestia sunt cerceii:">...


Cam acestea sunt lucrusoarele pe care mi le-am cumparat in ultima vreme...
voi ce v-ati mai cumparat?

                              
                                                                                            O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu