29 feb. 2012

Favoritele lunii februarie

Hey girls!
Chiar a mai trecut o luna? Chiar a venit momentul sa postez favoritele lunii? Parca a trecut prea repede...Macar daca ar veni caldura, ca sa nu treaca asa degeaba:)

Well...cam acestea sunt produsele pe care le-am indragit in luna februarie...m-am axat mai mult pe produse de ingrijire, pentru machiaj m-am limitat doar la cele necesare in majoritatea zilelor (lipsa de chef, raceala, etc:)) ) dar sper sa imi revin repede:)


 Gel de dus Avon Senses (Garden of Eden)
 Am folosit multe geluri de dus de la Senses, dar acesta este preferatul meu:X Are un miros =p~ care ma face sa ma simt exact ca in Paradis:X


Crema pentru picioare Krauter
 Sunt dependenta de crema asta, o folosesc si de doua ori pe zi-miroase super bine si stimuleaza circulatia sangelui:)


Deodorant Rexona
 Dupa deodorantele de la Nivea, cele de la Rexona sunt preferatele mele...Acesta imi place ca nu pateaza hainele, ceea ce eu consider ca este foarte important.


Crema pentru maini Prestige (Lady's)
 Este o crema mai subtire pe care o folosesc pe parcursul zilei...chiar daca nu hidrateaza foarte tare, este perfecta pentru faptul ca se absoarbe rapid in piele si nu lasa grasime pe maini.


Lotiune corectoare Avon Clearskin Professional
 Mirosul nu este tocmai cel mai placut, dar imi place aceasta lotiune deoarece are consistenta unei creme mai light, reduce excesul de sebum fara sa usuce pielea.


Balsam de buze
 De acest balsam de buze mi-a facut rost o prietena...este foarte bun, lasa buzele catifelate...si m-a costat doar 6 lei:)


Pudra Miss Sporty So Matte
Dupa ce mi-am "omorat" pudra Stay Matte de la Rimmel mi-am recumparat-o pe aceasta de la Miss Sporty...nu pot sa zic ca este perfecta, dar daca ne gandim la raportul calitate-pret este cat se poate de ok.


Voi ce produse ati folosit in luna februarie? Se regaseste vreunul in lista cu favoritele mele?




                                                                                            O zi frumoasa!

6 comentarii:

  1. Lotiune corectoare Avon Clearskin Professional o folosecs si pentru pete :D e foarte buna :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper in timp sa ma ajute si pe mine cu petele...deocamdata imi place, imi arata tenul mai bine de cand o folosesc;;):*

      Ștergere
  2. mie acum mi s-a terminat pudra So Matte de la Miss Sporty, adica mai bine zis s-a spart ce a mai ramas..si nu o mai pot folosi, oricum mai era putina:)mie mi-a placut mult:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am patit eu cu Stay Matte de la Rimmel...mai aveam putina si am scapat-o pe jos:)) Dar pot sa spun si eu ca sunt multumita de cea de la Miss Sporty:*

      Ștergere
  3. Buna:)! Ador crema de picioare de la Krauter pacat ca se gaseste asa de greu in Iasi .... Apropo balsamul de buze poate fi gasit si la magazine naturiste? Sunt interesata sa il incerc .) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema de picioare de la Krauter o gasesti usor daca cunosti vreun reprezentant de la Life Care si ii spui sa ti-o comande:* De balsamul de buze nu stiu ce sa zic...prietena mea cunoaste pe cineva care se ocupa cu produsele acestea, deci nu se gasesc asa usor, dar poti sa incerci pe ebay ca am vazut ca acolo este:*

      Ștergere