2 dec. 2014

Mănuşi călduroase de la Miniprix

Sunt destul de sensibilă la frig, recunosc...dar mâinile imi sunt cele mai sensibile la frig, tocmai de aceea încep să port destul de repede mănuşi, până să fie foarte rece afară. Dacă la mâini îmi este cald, nici nu simt aşa tare temperaturile scăzute :))

În general port tot felul de mănuşi, şi mai groase şi mai subţiri...dar când începe să ningă, nici nu mai stau pe gânduri, le iau pe cele mai călduroase şi nu mă mai despart de ele. Uitându-mă puţin pe Miniprix am găsit aceste mănuşi frumoase, majoritatea la preţuri mici de tot:

Mănuşi Bej
Preţ: 24 lei
(Aici

Mănuşi Negre
Preţ: 24 lei
(Aici

Mănuşi Maro
Preţ: 24 lei
(Aici

Mănuşi Negre
Preţ: 29 lei
(Aici

Mănuşi gri petrol
Preţ: 29 lei
(Aici

Mănuşi Roşii
Preţ: 12 lei
(Aici

 Mănuşi Bleumarin
Preţ: 16 lei
(Aici)
Mănuşi cu aplicaţii metalice
Preţ: 36 lei
(Aici

Mănuşi Roz
Preţ: 9,8 lei
(Aici

Mănuşi din piele naturală
Preţ: 48 lei
(Aici)

Vă pup dulce!!!

2 comentarii:

  1. manusile cu fundita pe gri si negru si manusile cu aplicatii metalice sunt preferatele mele
    te pup

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere