13 dec. 2014

Idei Cadouri de Craciun

Voi le-aţi cumpărat cadouri celor dragi pentru Crăciun? Dacă nu, încă mai aveţi timp, deoarece magazinele online ne vin în întâmpinare cu o mulţime de oferte, pentru toate gusturile. 

Mie imi plac cadourile deosebite, dar cel mai important, ador cadourile care sunt dăruite din suflet. Dacă suntem în pană de idei, mereu ne salvează magazinele online, în care produsele sunt împărţite pe categorii şi noi din câteva click-uri putem obţine cadouri speciale, cu care să îi încântăm pe cei dragi. 

Când aleg un cadou mă întreb mereu înainte dacă mie mi-ar plăcea să primesc aşa ceva, iar azi m-am uitat puţin pe net şi am fost fermecată de câte minunăţii am găsit. Aşadar, acestea sunt propunerile mele de cadouri pentru voi, iar dacă vă place vreunul şi vă gândiţi să îl dăruiţi cuiva drag, v-am pus câte un link sub fiecare poză:

Ceşcuţă festivă (ceai negru, ciocolată neagră...)

Set dulciuri

Cutie pentru sticle de vin 

Pahar pentru vin

 Lumânare Apple Pie, Cinnamon & Vanilla

Calendar Şezi Blând

Ceainic Cookie, din ceramică

 Tricou Dear Santa

 Recipient cu fluture

Set apă de toaletă şi loţiune de corp Nina Ricci

 Spor la cumpărături!!!
Vă pup dulce!

4 comentarii:

  1. niste tablouri cu fluturi am vazut si eu la sinaia, erau destul de ieftine, pana in 20 lei. tare mult imi plac tricoul si calendarul!! setului de dulciuri i-am dat si eu tarcoale, dar m-am lasat pagubasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tricoul e preferatul meu! :)) Daca vrei o alternativa mai sanatoasa, o sa gasesti pe site casute din acestea cu ceai, cafea sau condimente :* pupici

      Ștergere
  2. Cutia pentru vinuri mi se pare o idee buna pentru cadou. :)

    RăspundețiȘtergere