29 nov. 2011

Top 5: Produse sub 20 lei

        Hey girls!
        Am vazut ca zilele acestea a circulat prin blogosfera un tag foarte dragut, despre 5 produse preferate sub 20 lei. M-am hotarat sa il fac si eu si am ales produsele pe care le folosesc aproape zilnic. Dupa parerea mea aceste tag'uri sunt foarte utile deoarece descoperim produse noi, accesibile ca pret si totodata foarte bune.:)
        Sa incepem!


        ~1~.Pudra bronzanta elf (warm tan)
            Imi place foarte mult, deseori aleg sa folosesc pudra bronzanta in locul fardului de obraz. Poate fi folosita cu succes atat pe pielea mai alba cat si pe cea bronzata. (dar aplicata in cantitate mica pe o piele care nu este bronzata). Costa doar 8 lei.


        ~2~Avon glimmerstick diamonds eye liner (smokey diamonds)
            In primul rand imi place ca este retractabil si nu trebuie sa stau sa il ascut, iar in al doilea rand imi place ca este o nuanta de gri inchis (cu particule stralucitoare), mult mai purtabila decat clasicul negru. Pret: 10-12 lei.



        ~3~Rimmel concealer (soft honey)

            Acopera cu suces imperfectiunile si este destul de cremos fata de alte batoane corectoare care tind adesea sa fie mai uscate. Pret: 15 lei.



        ~4~Elf eyelid primer

            Cand am vazut cat costa nu am crezut ca e mare lucru de el, dar acum dupa ce l-am folosit o perioada pot sa spun ca e grozav! L-am folosit o data dimineata, iar pe pleoape am aplicat un fard care nu rezista prea mult si seara la ora 22:00 machiajul era intact. Eu zic ca merita sa il aveti pentru doar 8 lei.



        ~5~Nivea Fruity Shine lip balm

           Tot ce pot sa spun despre acest produs este ca il iubesc:X Miroase delicios, hidrateaza, straluceste si confera o nuanta subtila buzelor. Pret: 10-12 lei.





        Cam atat pentru astazi, am incercat sa va prezint produsele pe care le folosesc aproape zilnic si care au devenit extrem de utile pentru mine. M-am gandit sa mai fac o postare cu produse pentru ingrijire care nu sunt foarte scumpe, dar care merita incercate:) (si credeti-ma ca sunt destule). Pana atunci, va doresc o noapte linistita, iar pentru maine...





                                                                            O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu