7 nov. 2011

Favoritele lunii Octombrie

Hey girls!
Astazi am pregatit pentru voi lista cu produsele pe care le-am folosit cel mai mult in luna octombrie. Cele pe care le veti vedea sunt cele care mi-au placut si m-au ajutat cel mai mult. Sa incepem!~



1.Nivea Invisible (for black&white)
Oricat am incercat sa folosesc alte deodorante (ca sa mai fac o schimbare) mereu m-am intors la cele de la Nivea. Mi-au placut si altele dar acestea mi se par cele mai bune, iar "Invisible" are un mare plus de la mine pentru faptul ca nu pateaza hainele indiferent de culoarea lor. (asta pe langa faptul ca miroase bine, protejeaza de transpiratie, etc)


2.Garnier (crema de corp hidratanta)
Miroase foarte bine, se absoarbe repede in piele, e hidratanta, iar mirosul persista.


3.Gel spumant antimicrobian (Gerovital Plant)
Dintre toate gelurile de curatare pe care le-am incercat pana acum, cu siguranta acesta este preferatul meu. Curata foarte bine, este potrivit pentru tenul gras, miroase frumos, iar pompita este foarte practica. In plus, tine mult pentru ca ajung doua pompite pentru o utilizare.


4.Lapte demachiant hidratant (Cosmetic Plant)
O sa observati pe parcurs ca sunt o mare fana a produselor cosmetice romanesti:) Nu doar pentru ca sunt romanesti, ci pentru ca fooaaaarte rar s-a intamplat sa fiu dezamagita de ele. In ceea ce priveste laptele demachiant pot spune ca isi face treaba foarte bine: miroase foarte frumos, e cremos, nu trebuie sa pui o cantitate foarte mare cum se intampla la cele mai fluide, curata foarte bine chiar si machiajul mai rezistent. Eu l-am folosit si pentru ochi si nu am avut probleme.


5.Anti-acnee Gel (Cosmetic Plant)
Eu sunt multumita de el, in ceea ce priveste acneea nu stiu ce sa spun, e cam greu sa rezolve un singur produs o problema ce vine din interior (o sa discutam mai pe larg despre tema asta). Eu il folosesc asa cum este indicat, seara dupa curatarea tenului, si pot spune ca dimineata nu imi mai luceste tenul aproape deloc.In plus este si foarte ieftin, eu l-am luat cu 7 lei.:)


6.Protector termic (Schwarzkopf)
L-am cumparat azi-vara din Spania si doar acum am ajuns sa il folosesc. De cand il pulverizez pe par inainte de a folosi placa mi se pare ca nu se mai arde parul asa de tare, ba mai mult-parul se intinde mult mai bine si sta drept mai mult timp:)


7.Pudra de argila (AslaVital)
Lasa tenul catifelat, reduce secretia de sebum si poate fi folosita pentru toate tipurile de ten (in functie de ingredientul cu care o combinati).


8.The Colossal volum express mascara (Maybelline)-Cat Eyes
Separa perfect genele si da volum...si din partea mea are un plus pentru ambalaj:)


9.Lipgloss Miss Sporty
Nu este lipicios, rezista, miroase delicios si are niste reflexii oranj superbe:X


10.Nivea Fruity Shine-Cherry
Miroase divin, hidrateaza, confera o culoare subtila, straluceste....vreti mai mult? Eu il ador:X


11.Mattifying Compact Powder (Essence)
Pentru tenul meu gras este indispensabila: nu incarca fata si tine secretia de sebum sub control pentru aproximativ 4 ore.


12.Stay Matte foundation (Rimmel)
E a nu stiu cata oara ca il cumpar, e intr-adevar perfect pentru tenul gras.


13.Complete Coverage Concealer (e.l.f)
Acopera destul de bine cearcanele, poate fi folosit si pentru imperfectiunile de pe fata, nu doar pentru zona din jurul ochilor.


14.Concealer (Rimmel)
Este cremos si acopera bine imperfectiunile, dintre toate batoanele corectoare folosite il prefer pe acesta.

Acestea au fost produsele mele preferate in luna octombrie, am folosit si altele dar cele pe care le-am remarcat le vedeti mai sus.:) 
                                                                   O zi frumoasa!


2 comentarii:

  1. Ma bucur ca iti place si tie Stay Matte!:X

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anda ZelencaDa:X Chiar daca am auzit multe pareri negative despre el pentru mine este perfect: nu ingrasa tenul, nu este parfumat, si mai e si ieftin:)) pupici:*

    RăspundețiȘtergere