2 dec. 2011

Favoritele lunii noiembrie

        Hey girls!
        Produsele pe care le-am folosit cel mai mult in luna noiembrie sunt:


        1.Gliss Total Repair Shampoo
        Imi place foarte mult, hidrateaza parul si il lasa moale...iubesc sampoanele de la Gliss!:X


2.Avon Protecting Face Cream (spf15)
        Chiar daca am avut o retinere in ceea ce priveste cremele de la Avon (am auzit multe pareri         negative), aceasta se impaca foarte bine cu tenul meu si este buna si ca baza pentru machiaj.


3.Moisturising Cleaning Milk (Lady's)
M-am inscris luna trecuta la firma de cosmetice Ladys, iar acest demachiant l-am achizitionat la prima comanda. Miroase minunat, curata foarte bine, nu irita ochii si nu ingrasa tenul. It's perfect for me!

4.Nivea deodorant (Pure&Natural Action)
          V-am mai spus ca iubesc deodorantele de la Nivea, nu? :X 


5.Avon 24k gold strenght
        Chiar daca nu pot sa spun ca am observat imbunatatiri in ceea ce priveste sanatatea unghiilor, imi place foarte mult acest intaritor. Particulele acelea aurii sunt foarte finute si arata superb peste aproape orice nuanta de oja:)


        Cam acestea au fost favoritele lunii noiembrie, pentru intrebari si sugestii va astept la adresa de mail beautiful_and_special@yahoo.com. 

        P.S: Astazi mi-am achizitionat balsamul si masca de par Gliss Ultimate Repair (with liquid keratin complex). Dupa ce le folosesc o perioada vreau sa le fac cate un review:) Va pup si va doresc.....


                                                                     O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu