1 oct. 2012

Favoritele lunii septembrie

Salut, frumoaselor!
Incep prin a va spune ca imi pare tare rau ca nu m-am ocupat in ultima vreme asa cum trebuie de blog, dar am fost super racita, abia acum incep usor sa imi revin...mda, cam asta e toamna:))

Well, o sa incep cu produsele pe care le-am folosit cel mai mult in luna septembrie, o luna care a trecut foarte repede:


Paleta de 100 de culori Elf
Am apelat la aceasta paleta aproape de fiecare data cand am vrut sa imi machiez ochii:) Sun innebunita dupa nuantele de verde:X

Crema Nivea
 Cred ca toate cunoasteti aceasta crema:) Cum a dat putin frigul, am inceput sa o folosesc mai mult deoarece este buna pentru maini, buze, coate, etc. Mie imi place si niciodata nu imi lipseste din casa.

Pasta de dinti anti-tartru Krauter
 Inca un produs Life Care care imi place foarte mult:)

Autobronzant Avon
 Cum nu am avut ocazia sa ma bronzez vara aceasta, am apelat la autobronzantul de la Avon, care pot sa spun ca imi place destul de mult.

Deodorant Balea
 Cum sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de deodorante, nu m-am asteptat sa imi placa aceasta atat de mult, dar pot sa spun ca e suuuper bun, cu siguranta o sa il recumpar.

Lotiune tonica Elmiplant
 Am inceput sa folosesc lotiune tonica si ma bucur de beneficiile ei, in special de faptul ca ma ajuta sa indepartez orice mica urma de machiaj.

Blush Elf (bronzed)
Iubesc acest bronzer, arata super bine pe fata, are particule sidefate...e perect, l-am folosit aroape zilnic.

Voi ce produse ati folosit in luna septembrie?

Va pup dulce!

6 comentarii:

  1. Ador blush-urile alea din gama essential, sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o plaeta asemanatoare cu a ta, dar numai ca are in jur de 30 de culori, imi plac mult culorile:)un spray Balea e pe lista mea:)

    RăspundețiȘtergere