13 oct. 2012

Cateva cumparaturi...(3)

Salut, frumoaselor!
Saptamana trecuta am profitat de super-reducerile de la Lady's si mi-am luat si eu cate ceva (oje si rujuri bineinteles:">), iar pe langa toate acestea, m-am mai rasfatat si cu niste lucrusoare pe care mi le doream de mult timp:


 Rujuri Lady's:
~Gloss Isabelle Dupont (stati linistite ca pe buze e aproape transparent)~
~Ruj de buze Dynamic (26)~
~Hi-Gloss Lipcolor (il adooor)~

~Oja Classics alb mat (104)~
~Oja glitter Isabelle Dupont (R104)~
~Oja Catherine Arley (338)~

 ~Cordeluta cu fundita (mai nou sunt obsedata de fundite)~

~Cercei din pene (cand i-am vazut am fost =p~)~

Cel mai recent catalog Lady's e plin de noutati si reduceri, gasiti oje, gloss-uri si rujuri la preturi extrem de mici, eu sunt convinsa ca o sa imi comand destul de multe si data viitoare, daca doriti sa beneficitati si voi de lucrusoare frumoase la preturi mici, va puteti face un cont AICI.

Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?
Va pup dulce!

8 comentarii:

  1. Foarte frumoase noile achizitii..cordeluta e preferata mea:X
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai bunatati! sa le folosesti cu mare placere!eu imi tot cumpar oje, I am obsessed :)) si un rimel:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!! Si eu eram obsedata intr-un timp de oje (nu ca acum mi-ar fi trecut de tot), dar momentan sunt de rujuri si glossuri:))

      Ștergere
  3. Ce draguta e bentita! Sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am niciun produs de la Lady's. Din ce vad, arata tare dragut :D. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere