5 mar. 2012

Review:Lotiune corectoare Avon Clearskin

Hey girls!
Dupa cum ati vazut in postarea cu favoritele lunii februarie, aceasta lotiune corectoare de la Avon s-a numarat printre preferatele mele, motiv pentru care m-am gandit sa ii fac un review:


Well...in primul rand vreau sa va marturisesc ca vreo luna am tinut-o degeaba in sertar si am tot ocolit-o din nu stiu ce motive...acum sincer regret:))
Aceasta lotiune are consistenta unei creme usoare, destinate tenului gras si/sau cu imprefectiuni. Cum de cand ma stiu am ambele probleme, aceasta lotiune este perfecta pentru mine. Prin urmare, iata ce spun eu despre ea:

~Ambalajul cu pompita este unul foarte practic si igienic-ne ajuta sa dozam cantitatea necesara fara sa ne intre crema pe sub unghiute si fara sa permita patrunderea tuturor impuritatilor in interior.


~Se absoarbe rapid in piele, lasand o senzatie placuta...un fel de hidratare potrivita pentru tenul gras


~Eu am putut sa o folosesc si ca baza de machiaj, a ajutat fondul de ten sa reziste mai mult, dar si tenul sa nu se ingrase atat de repede


~Chiar daca este destinata tenului gras, nu usuca pielea. Inainte foloseam un gel pentru fata de la Cosmetic Plant-ma ajuta cu excesul de sebum, dar imi usca tare pielea de pe nas si dintre sprancene, si eram nevoita in acele zone sa aplic mereu o crema mai grasa. 


~Singurul lucru care nu imi place este mirosul, dar avand in vedere faptul ca in rest mi se pare super ok, cred ca pot sa trec peste acest aspect.


~Are un pret accesibil-23 lei daca nu este la reducere.


~In timp, mi se pare ca estompeaza usor petele cauzate de acnee:)


Pe mine personal ma tenteaza sa incerc si celelalte roduse din aceasta gama, lotiunea aceasta chiar m-a convins:)

Voi ati incercat-o? Daca da, v-a placut sau nu?

Va pup dulce si va doresc O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu