11 mar. 2012

Ce se gaseste in poseta mea?

Hey girls!
Cred ca toate avem anumite lucruri pe care le inghesuim in posetutele noastre, fie ele mici sau incapatoare:)) La fel sta treaba si in cazul meu-am cateva lucrusoare de care nu ma despart, le iau cu mine peste tot si daca vreunul din ele imi lipseste intru in panica:D



*Servetele umede-sunt indispensabile, in special cand nu avem unde sa ne spalam pe maini:)
*Batiste de hartie-poate cele mai importante..cum era vorba aceea-devin importante atunci cand lipsesc:))
*Guma de mestecat
*Pudra matifianta-absolut necesara pentru tenul meu gras
*Ruj
*Servetele matifiante-acelasi lucru ca in cazul pudrei matifiante
*Baton Fitness-se intampla sa mi se faca foame si atunci este salvarea mea:)

Well...pe langa toate acestea mai am cheile, telefonul si banii...dar cred ca nu era cazul sa le mai fac poze:))

Fetelor...voi ce minuni aveti prin poseta?


                                                                                                  O zi frumoasa!

8 comentarii:

  1. la fel...fara pudra si servetele matifiante...am tenul foaaarte uscat ...pluuusss..24563.. de rujuri :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde de geanta dar nu lipsesc servetelele matifiante, Pudra, Luciu de buze , cursurile pentru ziua respectiva si sticla de apa :)) ( portofelul, cheile sunt incluse automat fara ele nu facem nimic :)) ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, depinde mult si de geanta...de aceea evit gentutele prea mici:))

      Ștergere
  3. cel mai important lucru pe care il am eu e balsamul de buze! fara el sunt moarta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place de tine ai putine lucrusoare, ce e mai important pt tine :)
    Eu am un intreg arsenal.Daca te tenteaza sa stii am pus link la postul pe care l-am facut cu geanta mea :))http://irihoneysland.blogspot.ro/2012/07/tag-whats-in-your-bag.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta pentru ca am aratat ce am intr-o gentuta mica, sa vezi ce am intr-una maaaare:)) Cateodata nici eu nu stiu:)) Intru acum pe link:*

      Ștergere