2 feb. 2015

Week in photos (7)

Imi era tare dor de acest tip de postare!!! Si imi era foarte dor sa scriu pe blog...dar acum, ca am cam terminat cu sesiunea (mai am un examen, dar ma simt asa de relaxata de parca as fi terminat), voi incerca sa fiu mai prezenta pe blog.

~In cele din urma a ajuns la mine premiul castigat in urma participarii la campania Maryllis de pe Blogawards. Am folosit pana acum doar balsamul de buze si imi place tare mult...dar pot sa va spun ca atat sapunul, cat si uleiul de masaj, miros tare bine! Si ambalajele sunt super dragute.~


~Testez bunatati de la Depozitul de Frumusete!!! Primele pareri sunt foarte bune si voi reveni in curand cu niste review-uri mai detaliate!~


~O gustare delicioasa si sanatoasa in acelasi timp: salata de fructe cu rodie, kiwi, mar, banana si clementine.~ 


~Prima manichiura in care am folosit strass-urile primite de la Depozitul de Frumusete.~


~Zilele trecute am savurat o pizza absolut delicioasa! Daca stati in Cluj si vreti sa mancati ceva bun, va recomand restaurantul Trattoria Pineta...si daca comandati ceva de acolo, neaparat sa va luati papanasi, sunt mai mult decat minunati! ~


 ~Un produs despre care nu v-am vorbit pana acum...l-am recumparat zilele trecute si vreau sa va zic ca singurel nu ma impresioneaza, dar il folosesc in combinatie cu Rimmel Lasting Finish 25H (review aici), ca sa il fac pe cel din urma putin mai lejer si mai purtabil pe timp de zi. Daca doriti, o sa ii fac un review mai amanuntit.~

Va pup dulce!

8 comentarii: