19 feb. 2015

Review: Produse testate Depozitul de Frumusete (1)

Am revenit cu o noua postare (era cazul), in care va voi vorbi despre niste produse minunate, pe care le-am primit spre testare de la Depozitul de Frumusete. Sunt foarte incantata ca am avut ocazia de a testa niste produse pe placul meu si azi va voi vorbi doar despre 3 dintre ele, ca sa nu fac o postare prea lunga. 

Acestea sunt produsele pe care le-am primit:



 Trusa farduri Meis (nr5)

Bineinteles, prima data vreau sa va vorbesc despre produsul meu preferat din cele pe care le-am testat. Mi-am ales aceasta paleta deoarece contine exact nuantele pe care imi place mie sa le folosesc si care consider ca ma avantajeaza. 
~Culorile sunt pigmentate si mate~
~Rezista foarte bine pe pleoape fara sa se adune in pliu. Eu am fost tare uimita sa vad ca rezista de dimineata pana seara desi am aplicat ca baza doar fond de ten si pudra, nu primer special. Nu mi s-a mai intamplat asta pana acum, niciun fard nu mi-a rezistat pe pleoape fara primer~
~Cu aceasta paleta se pot crea atat machiaje de zi, cat si de seara~
~Imi place faptul ca are si un fard alb, care poate fi folosit pentru iluminare pe arcada sau in coltul interior al ochiului~
~Are un pret foarte accesibil (16 lei in mod normal dar acum o gasiti cu reducere la doar 8 lei) si o puteti achizitiona de aici~


 Fard sprancene si iluminator Role Rose (nr1)

Si aceasta trusa pentru sprancene imi place. Imi conturez zilnic sprancenele atunci cand ma machiez si pe zi ce trece imi dau seama cat de important e sa avem niste sprancene frumos conturate.
~Fardul maro e destul de pigmentat, eu doar ating usor cu pensula mea pentru sprancene si pot sa imi dau seama ca se consuma chiar greu (mai ales ca e in cantitate destul de mare)~
~Imi place mult faptul ca trusa contine si fard iluminator, sprancenele arata mult mai definite dupa ce aplicam putin iluminator pe arcada~
~As fi preferat sa aiba si ceara pigmentata (cum are kit-ul de la Elf), pentru ca aceea e cea mai buna cand definim forma sprancenelor, iar fardul e bun pentru umplerea golurilor si pentru o definire cat mai naturala~
~Costa doar 16 lei la pret intreg (destul de putin zic eu, daca stam sa ne gadim ca un fard de sprancene se consuma chiar greu) si il puteti achizitiona de aici~


Creion negru dermatograf Ushas
Am folosit destul de des acest creion in ultima perioada si imi place sa il aplic in diferite moduri: fie pe waterline, fie trasez o linie discreta pe pleoapa superioara sau il aplic pe pleoapa si dupa aceea il intind cu o pensula speciala, pentru un efect de smokey eyes. 
~Este un produs pigmentat~
~Este usor de aplicat~
~Rezista foarte bine indiferent de modul sau de locul in care il aplicam (waterline sau pleoapa superioara)~
~Mina este moale, si chiar si asa se consuma greu~
~Are un pret mic de tot (5 lei) si il puteti achizitiona de aici~


Ca sa va dati seama mai bine cum arata produsele, am realizat un machiaj in care am folosit: fardul pentru sprancene Role Rose, intreaga paleta Meis si creionul dermatograf Ushas (pe waterline). Culorile arata mult mai bine in realitate, dar din pacate camera mea nu le-a redat asa cum trebuie oricat m-am chinuit.

 Maine voi reveni cu partea a doua a acestei postari, in care va voi prezenta celelalte 3 produse primite spre testare.

Sunt tare bucuroasa ca am avut ocazia sa testez aceste produse si vreau sa le multumesc celor de la Depozitul de Frumusete pentru aceasta colaborare. Va recomand sa aruncati o privire pe site in special daca sunteti pasionate de unghii tehnice, nail art, etc...veti gasi o multime de produse pe placul vostru!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu