7 nov. 2012

LOTD: Smokey Eyes Everywhere

Salut, frumoaselor!
Zilele trecute am realizat un look smokey eyes cu negru si albastru inchis, o combinatia care mie personal imi place foarte mult...toate bune si frumoase, doar ca nu am apucat sa fac nici patru poze si m-a lasat bateria de la camera:(...asa ca am facut pozele cu telefonul si tot am stat pe ganduri daca sa le pun pe blog sau nu, dar au iesit destul de ok, asa ca vi le arat si voua:









Produse folosite:
 Pentru fata:
~Fond de ten Rimmel "Wake me up" (100 ivory)~
~Paleta corectoare Elf (light)~
~Fond de ten mineral Avon (nude)~
~Pudra Isabelle Dupont (P102)~
~Bronzer Elf (bronzed)~
~Crema iluminatoare Elf (spotlight)~


 Pentru ochi:
~Primer Elf~
~Concealer Rimmel "Wake me up" (ivory)~
~Creion pentru sprancene Rimmel (dark brown)~
~Creion negru Belle~
~Creion alb Essence~
~Creion albastru Kiko~
~Tus negru Essence~
~Mascara "Extra wow lash" Rimmel~
~Paleta 100 de culori Elf~

 Pentru buze:
~Ruj Impala28 (e muuuult mai deschis in realitate)~
~Sub el am aplicat corector ca sa para mai nude~

Sper ca v-a placut machiajul realizat de mine:"> Va astept cu pareri in sectiunea de comentarii!!!
Va pup dulce!

3 comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte frumos!Eu ma chinui la un machiaj din asta vreo 2 ore si tot nu reusesc sa fac ceva cat de cat ok.Si pentru ca nu prea pot sta fara ochalri, uneori nici nu se prea vede:))asa ca incerc sa iluminez mai mult privirea.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!!:* Cu cat exersezi mai mult, cu atat o sa te poti machia mai repede si o sa ai mai multa dexteritate:*

      Ștergere
  2. Am facut si eu unul ceva de genul...doar ca putin mai neaccentuat :D

    RăspundețiȘtergere