2 nov. 2012

Favoritele lunii octombrie

Salut, frumoaselor!
Nu imi vine sa cred ca a trecut timpul atat de repede, parca realizez acest lucru doar cand trebuie sa pregatesc postarea cu favoritele lunii...In ceea ce priveste produsele cosmetice, in luna octombrie m-am reintors la 2 dintre produsele mele preferate, pe care le-as recumpara oricand, fara sa stau pe ganduri :) (este vorba despre parfum si lotiunea corectoare de la Avon)


Pudra High Definition Elf
 ~Cea mai buna pudra pe care am incercat-o vreodata!!! Nu ma mai satur de ea:X~

Crema pentru maini Krauter
 ~Chiar daca cea cu glicerina de la Farmec ramane preferata mea, in ultima vreme am folosit-o doar pe aceasta si nu am avut nicio problema cu pielea mainilor~

Lotiune corectoare Avon Clearskin Professional
 ~Am ignorat-o o perioada destul de indelungata deoarece am folosit-o pe cea de la Vichy, dar in cele din urma tot la ea am revenit:)~

Parfum Beyonce Heat
~Imi place atat de mult incat sunt convinsa ca o sa il recumpar...rar gasesc un parfum care sa mi se potriveasca atat de bine.~

Paleta corectoare Elf
~Mai aveam produs intr-un singur compartiment, asa ca m-am hotarat sa il consum in totalitate...e foarte bun, vi-l recomand!~

Voi cu ce produse v-ati rasfatat in luna octombrie?
Va pup dulce!

2 comentarii:

  1. Paleta corectoare de la ELf o am și eu nefolosita,trebuie sa încep sa o folosesc mai des.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...sa o folosesti pentru ca nu o sa iti para rau, eu zic ca e potrivita si pentru zona din jurul ochiilor, dar si pentru celelalte imperfectiuni ale tenului, Pupici:*

      Ștergere