31 iul. 2012

NOTD (Tutorial): Be Different

Hey girls!
Zilele trecute am avut un chef nebun de manichiura mai traznita, mi-am luat cateva oje si m-am pus pe treaba fara sa am in minte rezultatul la care vreau sa ajung. Priviti ce a iesit:
I
 Mi-am pilit unghiile si am aplicat un strat de lac transparent

II
 Am aplicat doua straturi de oja argintie

III
 Am aplicat un strat de lac cu sclipici argintiu

IV
 Cu ojele colorate am desenat diferite pete

V
 Am incercat sa imprejmuiesc petele de culoare cu oja neagra
 


Produse folosite:
*Lac transparent Gabrini
*Lac argintiu Flormar (390)
*Lac cu sclipici no name
*Lac Rimmel (270 hot shot)
*Lac Maybelline (96 party blue)
*Lac Golden Rose (54)
*Oja neagra nail art Fraulein

Si ca bonus...dupa un curcubeu superb (pe care din pacate nu am apucat sa il fotografiez), am surprins un cer foarte frumos in oraselul meu:


Va pup dulce!

2 comentarii:

  1. Chiar esti talentata :)! De fiecare data ne surprinzi cu o multime de idei unice! Mai vrem postari asemanatoare :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pt compliment scumpa:"> Mai urmeaza postari asemanatoare, stai pe aproape;) :*

      Ștergere