14 iul. 2012

Beautiful Blogger Award

Hey girls!
Am primit acest tag dragut spre sfarsitul lunii trecute, dar abia acum reusesc sa raspund la el:"> Vacanta asta...:">


Reguli:
1.Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si adauga link-ul catre blogul ei.
Multumesc, Pandrea Florina!!! Esti o draguta si te gandesti mereu la mine cand e vorba de un tag dragut >:D<

2.Spune de unde ti-a venit ideea sa-ti creezi un blog si ce te determina sa continui.
M-am gandit ca ar fi o idee buna sa imi creez un blog in clipa in care am simtit ca vreau sa impartasesc cu voi, pasionatele de make-up & beauty, ideile si creatiile mele din domeniul frumusetii. Ma determina sa continui gandul ca pot da un sfat bun la nevoie, dar si faptul ca am ocazia sa interactionez cu atatea persoane minunate si talentate.

3.Descrie pe scurt o zi din viata ta.
Daca tot suntem in vacanta haide sa vorbim despre o zi de vacanta: ma trezesc cand ma satur de somn, ies la plimbare, intru pe net (blog, Facebook, mail, etc), fac sport (abdomene, bicicleta), citesc si evident-ma machiez:))

4.Cea mai buna colaborare a ta cu un blogger.
Inca nu am colaborat cu niciun blogger.

5.Cea mai urata colaborare cu un blogger.
-

6.Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii.
Blogul e micul meu Univers, in care traiesc in pace si armonie inconjurata de lucruri frumoase si de muuuult make-up.

7.Acorda "Beautiful Blog Award" la 5 bloggeri.
Fetelor...e prea greu sa aleg doar 5...asa ca va invit pe toate care nu ati raspuns la acest tag sa nu mai stati pe ganduri:*

Va pup dulce!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu