10 mar. 2012

Top 10: Lipsticks (+Swatches)


Hey girls!
Sunt o mare fana a rujurilor! Intotdeauna am fost asa:X Daca e sa aleg intre a-mi cumpara o nuanta noua de fard sau de ruj, aleg cea de-a doua varianta.

Oricate as avea tot nu imi ajung...si daca vad ceva nou, o nuanta mai deosebita sau doar mi se pune pata pe vreunul...trebuie sa fie al meu:))

Initial am vrut sa fac topul in ordinea preferintelor, dar nu m-am putut hotari nicicum ce loc merita fiecare asa ca ordinea in care apar este pur intamplatoare. Aceastea 10 sunt preferatele mele si le folosesc cel mai des:


I




1.Avon Color Trend (Berry Pink)
2.Avon (Lasting Pink)
3.Miss Sporty Perfect Colour (012 hard candy)
4.Quiz
5.Catherine Arley

1

 2

3

4

5





II

6.Flormar Supershine (521)
7.No name
8.Oriflame Colour Attraction (Frosted Peach)
9.Miss Sporty Perfect Colour Lipstick (058 Malaga)
10.Avon (Twinkle Pink)

6

7

8

9

10



 Cam acestea sunt rujurile mele preferate...am mereu cate unul in geanta, pot sa ma lipsesc de alte produse cosmetice, dar de ruj nu:)

                                             O zi frumoasa!
 

4 comentarii:

  1. la fel si eu...daca e sa aleg un singur produs cosmetic...aleg rujul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce rujuri dragute,imi plac toate :X dar cel mai mult 6 si 8 :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :X Sa vezi ce greu ma hotarasc in fiecare zi pe care sa il folosesc:)):*

      Ștergere