7 mar. 2012

Revista "Ce se intampla doctore?"

Hey girls!
De cand am vazut ca revista "Ce se intampla doctore?" din luna aceasta are cadou o lotiune pentru corp Dove, mi-am zis ca trebuie sa o am. Pe la chioscurile la care am fost eu nu mai era, dar bunica mea mi-a facut o surpriza draguta astazi si mi-a cumparat-o:)

 Revista contine:
*Lotiune pentru corp Dove (imi pare rau ca nu am putut sa ii surprind mirosul in poza:)) )
*O mostra fdt L'Oreal Lumi Magique
*Doua bomboane pentru gat cu propolis si Vitamina C
*Cateva cataloage: Bon Prix, Yves Rocher, etc


Plus de asta, este si foarte interesanta, are articole numai bune de citit :frumusete, sanatate, moda, sport, etc





Voi v-ati cumparat-o?

                                             O zi frumoasa!

4 comentarii:

  1. candva o cumparam si eu si-mi placea. din pacate, in bacau nu o gasesc mereu. maine voi cauta numarul despre care-ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am cumparat Marie Claire, care a avut varianta body cream, in "borcanas". Imi place super mult, am folosit-o zilnic, chiar e un cadou util. :*

    Acum mai vreau dou lotiuni de la Dove, cea din gama fresh, si cea cu mirosul clasic Dove, e mirosul meu preferat.
    Mereu am fost o fana a acestei firme!;))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu revista Marie Claire, dar am preferat sa o iau pe aceasta, imi plac mai mult lotiunile in tub decat cele in cutie.

      Si eu sunt o fana a produselor Dove, in special a lotiunilor de corp-Supreme Silk Lotion (cu particule stralucitoare) este preferata mea:X

      Pupici, o zi frumoasa!:*

      Ștergere