1 feb. 2012

Tag: My nail polish obsession

Hey girls!
Am citit un tag foarte dragut la Sihaya. Pentru ca intotdeauna am fost obsedata de oje, m-am gandit ca ar fi frumos sa il fac si eu:X

1.Care este firma ta de oja preferata?
Defapt sunt doua: Flormar si Isabelle Dupont.

2.Oja cu sclipici sau fara?
Cu sclipici:X I love glitter:X

3.OPI, China Glaze, Essie?
Spre marea mea rusine...nu am incercat nicio oja de la aceste firme:'>

4.Cat de des iti schimbi oja pe unghii?
De doua ori pe saptamana:) Doar daca am un model mai deosebit si vad ca rezista de nu ma pot desparti de el, las aproape o saptamana.


5.Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
Rosu...sau mov




6.Culori inchise sau culori deschise?
Ambele...in functie de starea de spirit, de machiaj, de accesorii, vestimentatie, etc:)

7.Ce ai pe unghii in momentul asta?

8.Oja mata pe unghii, in or out?
Eu as zice in:X


9.Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?
Cum sa nu imi placa? E manichiura mea preferata, intr-un timp imi faceam french de vreo 2 ori intr-o luna sau chiar mai des:))
*Nu folosesc doar alb pentru french, in general fug de monotonie cat pot:))


10.Culoarea preferata pentru iarna
Cu siguranta auriu:X


Sper ca v-a facut placere sa citit acest tag, eu il dau mai departe oricui doreste sa il faca. Si as fi tare fericita daca ati dori sa impartasitit si cu mine parerile voastre, sa imi scrieti in comentariu sau sa imi lasati link de la blogul vostru daca aveti. 




                                                                         O zi frumoasa!

5 comentarii: