1 feb. 2012

Cute blog award

Hey girls!
Am primit acest blog award de la Mada No Name. Vreau sa ii multumesc mult pentru ca s-a gandit la mine>:D<!!!

Reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

Intrebarile premiului sunt:
1.Care este produsul de machiaj preferat?
Foaaarte greu de spus:)) Dar sa zicem ca ar fi pudra compacta Stay Matte de la Rimmel, absolut necesara pentru tenul meu gras.

2.Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Machiajul ochiilor in nuante de verde. (Defapt in 2011 am inceput sa ma machiez cu verde, inainte il evitam pentru ca aveam eu un fix cum ca nu mi se potriveste)

3.Care este desertul tau preferat?
Inghetata:X

4.Culoarea preferata?
Rosu:X

5.Care este prenumele tau?
Steluta:)

6.Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
C.I.A- Unde e ea:X

7.Pisici sau caini?
Pisici:X

Si acum ca sa raspund la punctul 3-Sunt cam agitata si nerabdatoare, si sunt obsedata sa fac zilnic cate ceva care sa contribuie la dezvoltarea mea personala:)

Nu stiu la care bloguri nu am vazut tag-ul, asa ca il dau mai departe fetelor care nu l-au facut:*

Un comentariu: