24 ian. 2012

Regulile mele in Machiaj&Ingrijire

Hey girls!
Cu siguranta fiecare dintre noi urmeaza anumite reguli in ceea ce priveste machiajul si ingrijirea tenului (sau ar trebui sa urmeze). Probabil de-a lungul timpului, pe parcurs ce ati citit, ati aflat unele lucruri si ati testat anumite produse, v-ati format un fel de rutina, sau mai bine zis un set de reguli pe care le respectati, din dorinta de a avea un ten frumos si un machiaj impecabil.

Regulile pe care eu mi le-am intiparit in minte si pe care le respect cat pot de bine sunt:

Machiaj
  • Aleg intotdeauna un fond de ten special pentru tipul meu de ten. (Avand tenul gras cred ca va inchipuiti ce "frumos" as straluci daca as alege unul pentru ten uscat spre exemplu)
  • Intotdeauna imi conturez sprancenele (Ale mele sunt destul de rare si deschise la culoare, trebuie sa le conturez in special atunci cand ma machiez mai puternic la ochi, pentru ca altfel cred ca ar deveni aproape invizibile)
  • Nu aplic mai mult de 2 straturi de mascara.
  • Folosesc creion pentru buze in nuanta pielii. (Decat sa imi iau o multime de creioane pentru fiecare ruj in parte prefer aceasta varianta-scap mai ieftin si nuanta merge la orice culoare de ruj)
  • Imi acopar imperfectiunile. (Chiar daca nu ma machiez deloc la ochi am grija ca tenul meu sa arate impecabil. Degeaba ai un machiaj superb la ochi daca stai cu cosurile si cu cearcanele la vedere:) )
  • Folosesc intotdeauna primer pentru ochi.
  • Imi spal des pensulele pentru machiaj. (Cele pentru ochi, pudra si blush o data pe saptamana, iar bureteii pentru fond de ten dupa fiecare utilizare)

Ingrijire:
  • Niciodata nu merg la culcare pana nu ma demachiez. (Asta indiferent daca am fost machiata sau nu)
  • Folosesc crema pentru fata cu factor de protectie
  • Folosesc doar produse specifice tenului meu
  • Beau cel putin 2 litri de apa intr-o zi. (Sunt constienta ca aceasta este cea mai eficienta metoda pentru un ten hidratat si luminos)
  • Imi exfoliez tenul o data pe saptamana
  • Tot o data pe saptamana imi rasfat tenul cu o masca. (In general de argila)
  • Folosesc balsam de buze de cate ori simt nevoia
  • Intotdeauna am la mine servetele matifiante
  • Imi curat mereu telefonul cu servetele antimicrobiene. (Ganditi-va cati microbi ne reasezam pe fata dupa fiecare convorbire telefonica daca sarim peste acest pas)
  • Sunt atenta la sprancene sa fie mereu pensate, sa nu li se strice forma, sa nu stea aiurea firele de par

Cu vreo 2 ani in urma nu respectam prea multe dintre regulile prezentate mai sus, poate nu eram destul de informata sau nu eram constienta de anumite lucruri. (sau poate eram cam lenesa:)) ), dar in timp mi-am dat seama ca putina disciplina nu strica, ba este chiar obligatorie pentru frumusetea noastra.

Voi aveti astfel de reguli?




                                                                         O zi frumoasa!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu