30 ian. 2012

NOTD: Shining in the dark

Hey girls!
Ce mai faceti, cum suportati frigul de afara?:-s Eu una abia astept sa treaca iarna, in ultimele zile am fost doar cu gandul la vara:)) (desi mai este pana atunci...)

Well...ieri mi-am pictat putin unghiile si m-am gandit sa va arat si voua "marea mea creatie":)) Nu ca ar fi nu stiu ce, dar am realizat inca o data cat de efect este banalul glitter:X Transforma orice oja simpla sau orice manichiura monotona intr-una stralucitoare si sofisticata:







Produse folosite:
*Lac transparent Miss Sporty (base and top coat)
*Lac Rimmel London lycra pro (400 blue vogue)
*Essence glitter topper (06 edward)

Glitterul de la Essence l-am mai folosit intr-o manichiura, aici. L-am aplicat intr-un singur strat (la ambele manichiuri) deoarece am considerat ca este mai mult decat necesar. Sper ca v-a placut:)

                                                                          O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu