5 iul. 2016

Summer Wishlist 2016

Am revenit si eu, in sfarsit, dupa o pauza muuult prea lunga. Tocmai am terminat facultatea si am sustinut examenul de licenta, din fericire am scapat cu bine si sunt foarte multumita de rezultate si stiu ca munca depusa nu a fost in zadar. 

A fost o perioada mult prea stresanta (desi intr-un final mi-am dat seama ca nu a fost chiar atat de horror precum ma gandeam eu), si abia acum incep sa imi revin, sa ma odihnesc si chiar sa ma gandesc la lucrurile care imi aduc bucurie. 

Daca tot e vara, m-am gandit ca ar fi bine sa incep cu o postare in ton cu anotimpul, si anume, un wishlist de vara, cu toate produsele pe care doresc sa mi le achizitionez. Va las si link-uri catre produsele dorite de mine in caz ca va atrage vreunul atentia:

Sampon uscat Batiste 50 ml (aici
Zilele trecute mi-am cumparat acest sampon in varianta mare (200 ml) si imi place ataaat de mult, incat nu stiu cum m-am descurcat pana acum fara el. Cum parul meu se ingrasa rapid, nu am mereu timp sa il spal, asa ca samponul uscat e obligatoriu. Varianta aceasta mini o vreau pentru ca e mai usor sa o iau cu mine, o arunc rapid in geanta si stiu ca am cu mine un produs de incredere.


IDC Institute gel de dus strawberry (aici)
Vara ador sa folosesc produse cu miros fructat, mai ales cand e vorba de geluri de dus, sapunuri sau sampoane. Imi place mult mirosul de capsuni, si gelul acesta de dus mi se pare tare simpatic. 


 EOS balsam de buze summer fruit (aici)
E atat de laudat balsamul acesta de buze, incat imi doresc neaparat sa il incerc. Are miros fructat si, acum e si la reducere!!!


 Rainbow sandale din piele ecologica (aici)
Pur si simplu m-am indragostit cand am vazut sandalele acestea. Imi place la nebunie combinatia de culori, sunt destul de usor de asortat, plus ca au tocul gros, care ofera stabilitate si le face mai comode.


 Fusta scurta imprimeu floral (aici)
De mult timp caut o fustita vesela si potrivita pentru vara, si se pare ca am gasit-o! 


Robin S. Sharma - Descopera-ti destinul cu calugarul care si-a vandut Ferrari-ul (aici)
Pentru ca am citit "Calugarul care si-a vandut Ferrari-ul" si m-a impresionat foarte tare, imi doresc si aceasta carte, sunt sigura ca o sa ma incante, mai ales ca in ultima perioada am citit doar pentru facultate si nu am mai avut timp deloc sa citesc ceva ce imi place, ales de mine.


5 O'clock Tea - Ceai verde cu menta (aici)
Combinatia cu ceai verde si menta mi se pare interesanta si as vrea sa o incerc, iar cand vine vorba de o bautura cat mai racoritoare vara, imi place sa imi fac un ceai rece de menta, in care sa adaug miere si lamaie. Racoreste garantat!

Voi ce doriti sa va cumparati in vara aceasta? Se regaseste vreun produs printre cele prezentate de mine?
Va pup dulce!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu