9 aug. 2015

Favoritele lunii iulie (2015)

Zilele trecute, in timp ce citeam postari de pe blogurile pe care le urmaresc, mi-am dat seama ca imi plac foarte mult postarile cu favoritele lunii, pentru ca ma ajuta sa descopar produse noi si numai bune de incercat!

Asadar, aceste sunt produsele care mi-au placut cel mai mult in calduroasa (mult prea calduroasa) luna iulie:




Cu toate ca in celelalte anotimpuri pot sa folosesc cam orice sampon, vara ma intorc mereu la acesta. Este singurul care chiar face o diferenta pentru parul gras, in sensul ca imi arata parul bine si dupa doua zile de la spalare. Curata foarte bine, miroase placut, lasa o senzatie de prospetime si costa foarte putin, in jur de 12 lei. (il gasiti aici


Produsele pentru par de la Garnier se afla de ceva timp printre favoritele mele. Si acest balsam mi-a placut tare mult pentru ca miroase foarte bine, fructat, si imi lasa parul fin si usor de pieptanat. Cred ca se potriveste cam pentru toate tipurile de par, vi-l recomand. 


Cu siguranta ati observat de-a lungul timpului ca imi plac mult produsele Cien. Acest deodorant nu face exceptie. Imi place foarte mult cum miroase si chiar nu lasa urme albe pe haine, va spun din proprie experienta pentru ca sunt mare fana a hainelor negre si stiu cat de neplacut e sa te trezesti cu dungi albe peste tot. 


Nu e prima oara cand cumpar acest produs. Indeparteaza delicat tot machiajul, este bland cu pielea si are un miros discret. 


Acum, pe timpul verii, am incercat sa adopt un machiaj cat de cat mai lejer, motiv pentru care am si decis sa iau o pauza de la fondul meu de ten preferat (review aici). Ce imi place cel mai mult la acest CC cream este faptul ca nici nu il simt pe fata, imi lasa tenul sa respire si am senzatia ca folosesc doar o simpla crema hidratanta. Desi are o putere mica de acoperire, il folosesc cu drag si consider ca este un produs foarte bun pentru vara. (il gasiti aici)


Am mai decoperit o oja nude minunata!!! Imi plac ojele Golden Rose, au o gama foarte variata de nuante, pentru toate gusturile...plus ca sunt foarte ieftine si rezista destul de bine chiar si pe unghiile mele fragile.


Voi ce produse ati folosit cel mai mult in luna iulie?
Pupici!



4 comentarii:

  1. De acord cu remarca ta: postarile cu favorite si postarile despre produsele consumate sunt cele ce ne ajuta sa ne inspiram in a incerca noi produse! E randul meu sa ma inspir de la tine! :) Imi plac si mie nuantele de nude la oje...
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, niciodata nu ma plictisesc de postarile cu favoritele lunii!
      pupici!

      Ștergere
  2. Sunt curioasa cum se vede pe ten cc cream-ul. :)

    RăspundețiȘtergere