17 dec. 2014

4 ani de Remington.ro (oferte speciale)

În caz că nu ştiaţi, magazinul online Remington tocmai a împlinit 4 ani de existenţă...şi ca să sărbătorească această vârstă frumoasă alături de noi, până în 19 decembrie inclusiv, ne putem bucura de un discount de 40% la cele mai populare două produse ale lor, şi anume Placa pentru îndreptat părul Remington Pearl şi Ondulatorul de păr Remington Pearl Wand. Şi, pe lângă aceste oferte minunate, la fiecare comandă pentru orice produs, vom primi câte un cadou (o eşarfă elegantă pentru femei şi o mini-boxă pentru telefon pentru bărbaţi).


Vreau să vă mai zic că eu nu v-aş recomanda niciodată produse care nu m-au convins şi care nu sunt bune, dar produsele Remington le recomand cu mare drag oricui îşi doreşte calitate şi rezistenţă la un preţ accesibil. Eu am cumpărat de la ei o trusă de coafat, cu câţiva ani în urmă (o găsiţi aici) şi încă funcţionează foarte bine, cu toate că de placă am chiar abuzat :)) Acum îmi doresc şi eu o placă nouă, dar nu vreau să îmi iau de la altă firmă, voi rămâne fidelă produselor lor mult timp de acum încolo. Aşadar, acestea sunt produsele pe care le puteţi achiziţiona cu 40% reducere până în 19 decembrie inclusiv:

Placă pentru îndreptat părul Remington Pearl S9500
Preţ: 239 lei
Preţ redus: 143 lei
(o găsiţi aici)

"Descriere si sfaturi de folosire:
De 8 ori mai neted, de 5 ori mai durabil! Se poate cu un singur produs de ingrijire! Este gata de utilizare in doar 10 secunde si are o temperatura ce poate urca pana la 235 de grade, prin tehnologia Heat Boost! Placile sunt mai lungi decat cele obisnuite, iar afisajul digital iti indica tot timpul temperatura, pentru ca siguranta parului tau primeaza! " (sursa)
 Ondulator de păr Remington Pearl Wand Ci95
Preţ: 129 lei
Preţ Redus: 77 lei
(îl găsiţi aici)
"Descriere si sfaturi de folosire:
Bucle perfecte chiar si acasa? Acum se poate! Ai un ondulator ceramic, care iti va proteja parul prin tehnologia Real Pearl si il va face de opt ori mai neted, iar buclele tale vor dura de 5 ori mai mult! In plus, forma este conica, pentru ca buclele sa fie perfecte, iar varful este in permanenta rece, pentru ca tu sa te poti coafa mult mai usor!" (sursa)
Spor la cumpărături!!!

2 comentarii:

  1. eu am luat din carrefour (sotul, de fapt, el e cu aprovizionarea pe partea de electrice pt par :D) un ondulator remington silk, sau ceva de genul...inca nu l-am pus n functiune, abia maine o sa ma ”bat” cu el. sper sa fie ok!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur o sa fie ok, si eu sunt tare multumita de ondulatorul meu din trusa de coafat despre care ziceam in postare. Sa il folosesti cu placere! :*

      Ștergere