23 sept. 2014

Wishlist: Books

Daca pana acum v-am prezentat diferite produse cosmetice sau haine pe care doresc sa le bifez de pe wishlist-ul meu, astazi vreau sa va prezint cartile pe care mi le doresc cel mai mult. 

De cand ma stiu mi-a placut sa citesc si prefer sa comand carti online decat sa le cumpar direct din librarie...e mai comod, stau acasa linistita, gasesc mereu oferte, am timp cat vreau sa ma gandesc si sa ma razgandesc, iar daca am pus ochii pe vreo carte si nu sunt hotarata, pot sa caut si o recenzie a ei.

Ei bine, acestea sunt cartile pe care mi le doresc, lista mea e mult mai mare, dar acestea sunt primele pe care le voi cumpara cand ma voi gandi sa plasez o comanda:

"Petrecerea de Halloween" - Agatha Christie


"Vocile raului" - John Saul


"Intuneric" - John Saul


"Jurnalul unui mag" - Paulo Coelho


"Atitudinea este totul" - Jeff Keller


"Puterea prezentului" - Eckhart Tolle


"Cei sase stalpi ai increderii in sine" - Nathaniel Branden


"Cine mi-a luat cascavalul?" - Spencer Johnson


"Eroul" - Rhonda Byrne


"101 lucruri pe care trebuie sa le faci inainte sa mergi in Rai"-David Bordon. Tom Winters


"Retete vegetariene in 30 de minute" - Joanna Farrow


Dupa cum puteti vedea, cand vine vorba de beletristica, ador literatura horror, imi plac cartile care ma tin in suspans si ma fac sa ma gandesc la ce o sa se intample mai departe...de John Saul am citit "Cosmarul" (il gasiti aici) si "Protectorul", ambele m-au captivat complet inca de la primele pagini, tocmai de aceea imi doresc sa citesc cat mai multe carti scrise de acest autor.

Desi am citit aproape toate cartile scrise de Paulo Coelho, "Jurnalul unui mag" m-a pus cel mai tare pe ganduri si imi doresc sa mi-o cumpar ca sa o pot reciti de cate ori simt nevoia.

In rest, iubesc lecturile motivationale si cele de psihologie practica, cu toate ca beletristica este grozava, cateodata trebuie sa citim si carti de acest gen, din care avem de invatat o multime de lucruri.

Si in legatura cu ultima carte din aceasta postare - "Retete vegetariene in 30 de minute", vreau sa va spun ca nu sunt vegetariana (desi intr-o vreme ma batea gandul acesta), dar prefer mancarurile fara carne (pentru sanatatea mea)...si daca se mai si prepara rapid, e excelent!!!

P.S: Acum ca v-am povestit cate ceva despre preferintele mele in materie de carti, astept cu mare drag recomandarile voastre!!!



2 comentarii:

  1. pare foarte interesanta treaba cu "101 lucruri". de john saul ce sa mai zic? eu iti recomand cartile politiste de la editura trei, seria autorilor nordici, saptamana trecuta mi-am imbogatit colectia cu alte 2 carti, si sunt atat de incantata de ele, ca tare as vrea sa am mai multe perechi de ochi pentru a le citi pe toate odata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru recomandari, am sa tin cont de ele pe viitor!!! pupici :*

      Ștergere