17 apr. 2014

Review: Pudra All About Matt (Essence)

Dupa cum am mai zis si in alte postari, pudra All About Matt de la Essence este cea mai buna pudra pentru tenul gras din cate am incercat eu pana acum. Deoarece mi-a placut atat de mult si cateva dintre voi m-ati rugat sa ii fac un review, am decis sa va vorbesc astazi despre ea, sa va prezint parerea mea, cu plusuri si cu minusuri (care sunt destul de putine):



~Pro~
+Este o pudra fina, transparenta, care nu incarca tenul daca este aplicata in strat subtire.
+Deoarece este sufieienta o cantitate mica pentru o aplicare, se consuma destul de greu.
+Fiind transparenta, poate fi folosita pentru toate nuantele de ten.
+Mentine tenul mat (fara sa fie necesare retusuri) pana la 6-7 ore, nu am mai intalnit acest efect matifiant indelungat la nicio pudra folosita pana acum.
+Fixeaza bine machiajul si ii prelungeste durata.
+Daca nu aveti probleme cu excesul de sebum, dar cautati un produs care sa va fixeze bine corectorul de sub ochi si sa il impiedice sa se adune in linii fine, pudra aceasta este perfecta pentru voi.
+Pretul este mic (aproximativ 16 lei)

~Contra~
-Deoarece aceasta este o pudra pulbere, e cam greu sa o luam mereu la noi si sa o reaplicam pe parcursul zilei, motiv pentru care pe viitor voi incerca varianta compacta, pe care o gasiti Aici.
-Nu vine insotita de buretel aplicator (eu am aplicat-o de cele mai multe ori cu pensula kabuki).

In concluzie, pot sa spun ca aceasta e pudra mea preferata, am folosit-o in mare parte vara trecuta si nu am mai avut griji pentru luciul tenului, plus ca machiajul mi-a rezistat foarte bine de fiecare data cand am folosit-o. O recomand pentru persoanele cu ten mixt sau gras si cu siguranta o voi recumpara.

Ati incercat aceasta pudra? Daca da, ce parere aveti despre ea?
Va pup dulce!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu