14 iul. 2013

Am revenit! + NOTD: I Love Animal Print

Buna, frumoaselor!
Am revenit!!! Sunt convinsa ca m-ati dat disparuta, nu am mai scris de muuuult timp pe blog, dar acum sunt din nou aici. Am lipsit atata timp deoarece, dupa cum v-am mai spus, am avut examenul de Bac anul acesta si m-am concentrat pe invatat, lasand la o parte alte activitati...si nu imi pare rau, deoarece eforturile mele au fost rasplatite pe masura :">. Acum urmeaza inscrierea la facultate, dar momentan doresc sa ma ocup de lucrurile care ma fac fericita si pe care le-am neglijat in ultimele luni, iar unul dintre acestea este blogul. 

Chiar daca am lipsit atat de mult, voi nu m-ati uitat si ati mai trecut cu cate un comentariu, m-ati mai vizitat, ceea ce pentru mine inseamna enorm si vreau sa va multumesc.

Well...chiar daca am fost destul de ocupata, tot am mai fotografiat cate o manichiura mai interesanta, asa ca doresc sa va arat si voua ce modele am mai purtat pe unghii in perioada cat am fost absenta. Pentru azi, am pregatit pentru voi o manichiura cu model animal print (putea sa fie altceva? :)) ), ce are la baza o oja absolut minunata, pe care am folosit-o mult in ultima vreme:








Sper ca v-a placut manichiura realizata de mine, va astept in continuare pe blog deoarece vreau sa va arat ce produse am mai terminat, ce mi-a mai placut, cate o manichiura, etc...
Va pup dulce!

6 comentarii:

  1. Bine ai revenit:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si bine te-am regasit!!! (imi place ca tu mereu esti pe faza :*) pupici!

      Ștergere
  2. Welcome back! Felicitari pt rezultatele la bacalaureat si mult succes la admitere! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Yuppy! Ai revenit! De abia astept sa vad ce noutati ne mai prezinti. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, am revenit!!! Si eu abia astept sa postez una alta, chiar mi-a fost dor...pupici :*

    RăspundețiȘtergere