11 ian. 2012

My favourite earrings

Hey girls!
Voua va plac cerceii? (sau intrebarea nu isi are rostul?:)) ) Eu ii iubesc!:X Am foarte multe perechi si totusi nu ma pot abtine cand intru intr-un magazin si vad vreo pereche care imi face cu ochiul :">

Mi-am propus sa nu imi mai cumpar pentru ca nu am cand sa ii port pe toti, dar...Well, I am a girl!:))

Vreau sa va arat si voua perechiile mele preferate. De la inceput va spun ca nu sunt foarte scumpi, unii i-am luat de prin mall, altii din magazine no-name, altii i-am primit cadou...Dar asta conteaza mai putin, important este ca imi plac:X
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Initial am vrut sa fac un top al lor, dar dupa aceea mi-am dat seama ca nu as sti pe care sa ii pun pe primul sau pe ultimul loc.:))

Fetelor... voua cat de mult va plac cerceii?;;)




                                                                          O zi frumoasa!

4 comentarii:

  1. ce frumosi sunt toti! ce n'as da sa'mi stea si mie bine cu cercei lungi 8-> esti norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Denisa! Am intrat pe blogul tau si am vazut ca esti tare frumusica, nu cred ca nu ti-ar sta si tie bine cu cercei lungi... :*

      Ștergere
  2. superbi cercei!:) Este imposibil sa faci un top al lor cand toti sunt atat de minunati ! Poate o sa am curaj intr-o zi sa port cercei lungi :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:* Si eu cu ceva timp in urma aveam retineri in a purta cercei mai lungi, dar acum :X nu m-as mai desparti de ei:X Merita sa incerci;)

      Ștergere