14 dec. 2011

Trucuri pentru buze frumoase


        Hey girls!
        Am dormit si eu putin de amiaza, nu obisnuiesc sa fac acest lucru, dar raceala asta isi cam spune cuvantul. Totusi e bine, pentru ca m-am trezit cu chef de scris o noua postare. Asa ca mi-am facut un 3 in 1 si m-am apucat de treaba!:)

        Astazi vreau sa va prezint cateva trucuri pe care e bine sa le puneti in aplicare daca doriti sa aveti niste buze frumoase si hidratate. In perioada aceasta buzele noastre necesita mai multa ingrijire deoarece frigul nu este prietenul lor cel mai bun.:)

        Sa incepem!

*Folositi un balsam de buze hidratant de cate ori simtiti nevoia si nu uitati sa il aplicati ori de cate ori iesiti din casa.


*Chiar daca sunteti tentate sa va umeziti buzele cand le simtiti uscate nu o faceti pentru ca acest lucru nu rezolva problema, ba chiar o agraveaza.


*Si buzele necesita din cand in cand o exfoliere delicata. Cand simtiti ca se cojesc, masati-le cu o periuta moale pentru dinti (soft) sau cu un exfoliant pe care il puteti prepara singure (ex: zahar+miere), dupa care aplicati balsamul vostru preferat.


*Optati pentru rujurile cremoase, hidratante. 


*Folositi rar rujuri rezistente la transfer deoarece acestea usuca buzele.


*Demachiati-va buzele cu un produs special, care nu doar sterge rujul, ci si hidrateaza in acelasi timp.


*De foarte mult timp folosesc urmatoarea metoda seara inainte de culcare, iar pentru mine este cat se poate de eficienta: aplic un strat de crema de la Nivea (cea in cutie albastra) si peste, un strat de vaselina pentru buze.


*Aplicati balsam de buze sub rujurile care nu sunt prea hidratante.




        Si acum atasez niste poze cu cateva balsamuri pentru buze care merita incercate. (unele au fost incercate de mine, iar despre altele am auzit numai pareri pozitive:)

                            


        Voi ce balsam de buze folositi?

     

                                                                             O zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. Cele de la Yves Rocher sunt preferatele mele!
    cateva info aici : http://frumusetecumagda.blogspot.com/2012/01/tag-5-sub-20.html

    merita!

    RăspundețiȘtergere