2 oct. 2014

Favoritele Lunii Septembrie (2014)

Ei bine, a trecut si luna septembrie si a sosit momentul sa va arat ce produse am folosit cel mai mult in aceasta luna:

~Make-up and beauty~

Aproape am terminat in luna septembrie acest gel de dus si mi-a placut tare mult. Este hidratant, miroase placut si lasa pielea fina.


Nu e prima data ca imi comand acest spray termoprotector, desi am auzit destule pareri negative despre el, mie imi face bine. Nu imi incarca sau ingrasa parul, miroase frumos si sunt si eu linistita ca folosesc ceva care mai atenueaza din efectele negative ale placii pt indreptat parul.


Imi plac tare mult mastile pt fata peel-of, iar aceasta nu face exceptie. Totusi, sfatul meu este sa o aplicati intr-un strat cat mai subtire. Eu prima data am aplicat-o intr-un strat prea gros si sincer a fost destul de greu sa o dau jos de pe fata. In rest e ok, lasa pielea foarte fina si curata.


 De cand am inceput sa folosesc acest kit pentru sprancene, nu mi-a mai trebuit sa folosesc creion sau alte minuni, Este extraordinar de bun, vi-l recomand cu mare drag!!!


Aproape ca uitasem cat iubesc acest corector, pana mi l-am recumparat pentru a nu stiu cata oara. E cremos, acopera foarte bine, rezista...ce sa mai vreau altceva?


Mi-am mai comandat de la Avon si acest creion alb pt ochi deoarece cel de la Essence (care e foarte bun) era pe terminate. Imi place, e pigmentat, rezistent si are niste particule stralucitoare, care il fac numai bun pt iluminarea arcadei sau a coltului interior al ochiului.


~Favorite TV Show~
Daca doriti sa vedeti un serial dragut si amuzant, care sa va destina si sa va bine-dispuna, va recomand "Hot in Cleveland". Eu imediat termin sezonul 2 si imi place tare mult, mi-a placut inca de la primul episod.


~Favorite movie~
Filmul meu preferat in luna septembrie a fost,cu siguranta, "The other woman". Nici nu imi amintesc cand am vazut ultima oara un film atat de amuzant, daca va plac comediile, trebuie neaparat sa il vedeti...si daca stiti ceva comedii bune, sa nu ezitati sa mi le recomandati si mie!!!


~Favorite Youtube channel~
Daca va plac tutorialele de make-up pt Halloween (inclusiv cele scarry) si daca vreti sa vedeti niste machiaje absolut minunate, efecte speciale bine realizate, va recomand sa aruncati o privire pt ca nu o sa va para rau. 


~Guilty pleasure~

Ador dulciurile, iar ciocolata, evident, e pe primul loc! Luna trecuta am descoperit-o pe aceasta si m-a cucerit pe loc...in cazul in care va plac dulciurile crocante si va ganditi ca o combinatie intre ciocolata dulce cu lapte si fulgi crocanti usor sarati suna bine...neaparat trebuie sa fugiti la magazin sa va cumparati si voi una!!!


Care sunt favoritele voastre pentru luna septembrie?
Va pup dulce.

12 comentarii:

  1. chiar sunt curioasa de corectorul de la rimmel, poate ii faci o recenzie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. gelul de dus de la Life Care imi face cu ochiul, tin minte ca amai demult comandam des de la ei....dar nu mai stiu nici un reprezenatant...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au niste produse tare bune, chiar merita!!! Te poti inscrie chiar tu pt ca e mult mai convenabil, te pot ajuta daca esti interesata :* pupici

      Ștergere
  3. Folosesc si eu gelul de dus cu aloe vera si il recomand. Mie imi place...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ma uit si eu la serial, sunt curioasa cum e. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai facut foarte curioasa in legatura cu acel kit de sprancere. Te pup :)

    http://andrabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. poiana cu fulgi <3 preferata mea <3
    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere