24 sept. 2014

My Favorite Youtube Beauty Gurus

Inca de cand am inceput sa devin pasionata de tot ce tine de make-up & beauty, am inceput sa descopar diverse canale de YouTube ale unor fete extrem de talentate, de la care am avut foarte multe de invatat. Desi nu am facut inca un curs de machiaj, am invatat o multime de trucuri, tehnici, etc doar urmarind atenta clipurile persoanelor din lista de mai jos si punand in aplicare ce am invatat.


Asadar, consider ca in ziua de azi chiar nu ne mai putem plange de lipsa informatiei. Daca nu ne permitem sa platim pentru acumularea unor cunostiinte, YouTube este o adevarata comoara. 

andazelenca (make-up)
AndreasChoice (make-up)
beautycrush (make-up)
Bethany Mota (make-up/diy/hair)
Carli Bybel (make-up)
Chloe Morello (make-up)
cutepolish (nails)
dope2111 (make-up)
Emma Pickles (make-up)
Fablunch (healthy lifestyle/Recipes)
fashionista804 (make-up)
HealthNutNutrition (healthy lifestyle)
HelloMaphie (nails)
Jaclyn Hill (make-up)
Julia Graf (make-up)
Karissa Pukas (make-up)
LadyDyvine (make-up)
Laura Musuroaea (make-up)
Lauren Curtis (make-up)
Lilith Moon (hair/make-up)
LoveMelisaMichelle (make-up)
Michelle Phan (make-up)
MissJessicaHarlow (make-up)
NikkiPhillippi (make-up/healthy lifestyle)
pixiwoo (make-up)
professionalDQ (nails)
SaraBeautyCorner (nails/diy/fashion/make-up)
Shaaanxo (make-up)
SMLx0 (make-up)
Special Koko (make-up/hair)
Tati (make-up)
TheBeautyVaultxo (make-up)
TymetheInfamous (make-up)

Acum trebuie sa recunosc ca preferata mea este Lauren Curtis si am ceva preferinte aparte pentru: andazelenca, Special Koko, Bethany Mota, Jaclyn Hill si TheBeautyVaultxo. Sper ca postarea mea v-a ajutat sa descoperiti cateva canale frumoase de YouTube si astept cat mai multe recomandari din partea voastra. 

Voi ce canale de YouTube urmariti?

3 comentarii:

  1. cu ajutorul tau am descoperit ceva canale noi ... unele le stiam altele sunt noi pt mine ,dar am sa le urmaresc si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac Belinda Selene si ThatsHeart desi Belinda este preferata mea :)
    Am si eu un canal pe youtube unde incarc clipuri cat pot de des
    https://www.youtube.com/channel/UCAMUVsZhDj4uPmjxqoWDKEw

    te pup

    RăspundețiȘtergere