25 mar. 2014

Review: Garnier Moisture Match (24 h matifying)

In urma cu ceva timp, eram in cautarea unei creme bune pentru tenul meu gras, si prima crema care mi-a iesit in cale a fost Garnier Moisture Match pentru ten mixt/gras. Am citit descrierea pe ambalaj si mi s-a parut ok pentru tenul meu, motiv pentru care am ales sa o cumpar.

Ca sa va dati seama cat de mult mi-a placut, vreau sa ma spun ca am terminat recent primul tub, iar alaltaieri am recumparat-o.


Asadar, sa vedem ce promite aceasta crema:
"-Hidratare 24 h: extractul de seva si pulpa vegetala, bogate in minerale si nutrienti, ajuta tenul dvs. sa se reaprovizioneze cu apa. Crema racoritoare hidratanta asigura in permanent pielea cu necesarul de apa de care are nevoie. 
-Beneficii multiple: imbogatita cu extract de ceai verde detoxifiant, matifiaza si uniformizeaza tenul dvs si ii ofera o prospetime imediata ce dureaza pana seara. O crema cu absorbtie rapida si fara ulei, ce se aplica dimineata si seara pe toata fata pentru o imbunatatire vizibila a texturii pielii."

Parerea mea
Pro:
+Ambalajul este practic si igienic, fiind in tub impiedica patrunderea prafului si a bacteriilor, ceea ce e un lucru foarte important pentru mine cand vine vorba de produse pentru fata,
+Mirosul este placut, fresh, dar nu foarte puternic incat sa devina deranjant.
+Se absoarbe rapid in piele.
+Are o textura lejera, nu se simte dupa aplicare si nici nu lasa tenul lipicios.
+Este mult mai buna ca baza de machiaj decat alte creme pe care le-am testat pana acum.
+Matifiaza tenul fara sa il usuce.
+Efectul matifiant l-am observat indeosebi peste noapte, deoarece dimineata tenul nu imi mai lucea la fel de tare ca altadata.
+Pe parcursul zilei, daca nu ma machiez, tenul ramane mat cateva ore bune (4-5)
+Are un pret accesibil (aproximativ 20 de lei)

Contra
-Nu are SPF, aspect care ma deranjeaza tinand cont ca vara e aproape si soarele isi face tot mai des aparitia...

In concluzie, imi place tare mult aceasta crema, de aceea am si recumparat-o. Cu toate acestea, dupa ce voi termina acest tub, ma voi reorienta catre un produs cu SPF, e un aspect care chiar nu poate fi neglijat, in special pentru ca se apropie vara.

Crema aceasta o puteti gasi aici. Voi ati incercat-o? Daca da, v-a placut?
Va pup dulce!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu