11 ian. 2013

NOTD: Blue Lagoon

Salut, frumoaselor!
Am vazut zilele trecute acest gen de manichiura intr-un tutorial pe Youtube, pe canalul lui Jessica Harlow aici. Mi-a placut tare mult pentru ca este usor de realizat si arata foarte dragut, ea aplica strassuri pe toate unghiile, dar eu din lipsa de timp m-am limitat doar la degetele inelare (si am folosit o culoare mai puternica):












 Produse folosite:
~Lac transparent Gabrini (base and top coat)~
~Lac Golden Rose (53)~
~Strassuri argintii~

Va pup dulce!

22 de comentarii:

  1. Foarte finuta manichiura! Arata mult mai bine asa, cu strasurile aplicate doar pe inelar. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine tare aceasta culoare pe unghiutele tale! Chiar imi place forma lor! Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut! Simplu si de efect :*

    http://mandmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa manichiura si arata finut ...imi place mult culoarea ojei:)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte dragute!<3

    thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. albastrul acela este demential <3 si eu il si il port ori de cate ori am ocazia <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce albastru intens, electrizant! Superb!

    RăspundețiȘtergere