1 dec. 2014

Top 10: Super-Ghete

Cu toate că nu îmi place iarna în mod deosebit, trebuie să recunosc că îmi plac tare mult ghetuţele confortabile şi călduroase. Când îmi cumpăr o pereche de ghete mă interesează ca acestea să fie aspectuoase, comode, cât mai călduroase şi de asemenea, să aibă o talpă rezistentă la alunecat şi la zăpadă.

Ei bine, nu întotdeauna ţin cont de toate aceste aspecte, se mai întâmplă să îmi achiziţionez o pereche de ghete şi doar pentru faptul că nu am putut să îmi dezlipesc privirea de la ele :))...dar mereu am grijă să deţin măcar o pereche pe care mă pot baza când vremea de afară nu e tocmai pe placul meu.

Astăzi m-am uitat puţin pe Superpantofi.ro şi am găsit o mulţime de perechi de ghete minunate, aşa că am ales 10 modele de ghete care mi-au plăcut cel mai mult:

Ghete Khaki Zona
(Aici

Ghete Black Faria
(Aici

Ghete Beige Heidi
(Aici

Ghete Black Lisa
(Aici

Ghete Black Maura
(Aici

 Ghete Black Jacky
(Aici)
Ghete Beige Amy
(Aici) 

Ghete Negre Runs
(Aici) 

Ghete Bej Autumn
(Aici

Bocanci negri piele naturală
(Aici)

După cum puteţi observa, îmi plac în mod deosebit ghetele negre sau nude, probabil şi pentru faptul că sunt uşor de asortat la o mulţime de ţinute...iar dacă mai au şi ceva elemente aurii, pentru mine e perfect!

Care pereche de ghete vă place din cele pe care vi le-am arătat?
Spor la cumpărături!

4 comentarii:

  1. sunt mare iubitoare de ghete, inclusiv modelele perforate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac si tie ghetutele! Si mie imi plac modelele perforate! Pupici :*

      Ștergere
  2. Bocancii negri din piele naturala sunt super!

    RăspundețiȘtergere